Compania germană "Henkel" şi-a revizuit în sens negativ estimările privind vînzările pentru anul în curs, ca urmare a scăderii, în ultimele luni, a cererii pentru produsele sale. Este vorba, în primul rînd, de reducerea consumului pe unele pieţe europene. Conducerea "Henkel" anticipează o creştere de numai 2% a vînzărilor sale pe 2004, faţă de 3-4%, cît estima anterior. Totuşi, oficialii companiei germane speră să obţină, în acest an, o creştere de peste 10% a profitului său. În urma revizuirii estimărilor privind vînzările companiei, acţiunile acesteia au pierdut aproximativ 6 procente.
"Scăderea cererii pe pieţele de consum din Germania s-a extins şi în alte state europene, în ultimele luni", declară conducerea companiei, prin intermediul unui comunicat de presă. Aceasta aminteşte că a iniţiat, deja, un program de reducere a costurilor, concentrîndu-şi investiţiile în mărcile care îi aduc profit.