real,- Hypermarket România taie preţurile, pentru a contracara scăderea puterii de cumpărare a românilor înlesnind accesul oamenilor afectaţi de măsurile de austeritate impuse de criză la cât mai multe produse alimentare şi nealimentare. Până la sfârşitul lunii iunie, peste 300 de produse vor intra în acest program care va fi extins şi în lunile viitoare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Puterea de cumpărare a românilor va suferi în urma scăderii veniturilor, fapt care se va resimţi în rândul întregii societăţi şi mai cu seamă în rândul celor cu venituri mici. De aceea, am ales pentru început 150-200 de produse cum ar fi zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume şi fructe, carne de pui, carne tocată, mezeluri, lactate şi brânzeturi, în principal cele care acoperă nevoile de bază pentru care, prin eforturi considerabile, am găsit soluţii care să ne permită o scădere a preţurilor cu până la 20%. Pentru real,- găsirea unor soluţii la acest moment care să permită lărgirea accesului consumatorului final la produsele de bază reprezintă un aspect foarte important pentru o companie ancorată în realitate. Pentru atingerea acestui scop un element major îl reprezintă inclusiv relaţiile de colaborare cu partenerii şi furnizorii noştri, inclusiv cu producătorii locali, real,- dovedindu-se un partener de încredere în acest sens", a declarat Michel Lamoot, director general la real,- Hypermarket România.