"Scandia Română" - creştere a cifrei de afaceri cu 9% faţă de 2006

C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 13 februarie 2008

Scandia Română SA, companie ce activează pe piaţa conservelor de carne, a anunţat o creştere a cifrei de afaceri pe anul 2007 cu 9% faţă de anul 2006, atingând nivelul de aproximativ 50 milioane de euro cifră de afaceri.

Principalele contribuţii la atingerea cifrei de afaceri înregistrată în 2007 au venit din partea conservelor de carne, ce reprezintă peste 90% din vânzările totale ale companiei, cea mai mare pondere fiind deţinută de conservele de pate de ficat. Acestea au beneficiat de o creştere de aproximativ 3% comparativ cu anul 2006, mărcile Bucegi şi Sibiu deţinând un aport semnificativ în creşterea înregistrată de acest segment.

La rândul lor, produsele din gama "Tradiţii" au înregistrat creşteri semnificative în anul 2007, aceasta extinzându-se cu alte două noi sortimente -Tocăniţa de porc şi Ciolan cu fasole.

Reprezentanţii "Scandia Ro­mâ­nă" consideră creşterea înregistrată de companie drept semnificativă, având în vedere noile schimbări aduse pe această piaţă de anul 2007.

Sorin Bozdog, Director General Adjunct Scandia Română, a declarat: "Odată cu aderarea la Uniunea Europeană, taxele vamale s-au redus de la 45% la 0% şi astfel în domeniul în care noi activăm, concurenţa a fost mult mai acerbă, la raft putându-se găsi acum branduri noi, cunoscute până în 2007 doar publicului Uniunii Europene. Procentul din ce în ce mai mare al emigrărilor şi canicula înregistrată anul anterior la noi în ţară (fapt care a generat un consum mai scăzut în această perioadă, în care a crescut consumul de lichide, fructe şi legume), au constituit alţi factori ce au influenţat evoluţia consumului produselor de carne în conservă. Cu toa­te acestea, Scandia Româ­nă a reuşit să facă faţă provocărilor aduse de anul 2007 şi să înregistreze o creştere importantă - de 9%". Alte două produse ce au contribuit la creşterea cifrei de afaceri a Scandia Română sunt cele două noi sortimente de şuncă, lansate la începutul anului 2007: şunca Augusta - poziţionată ca produs premium - şi şunca Păltiniş, produs ce se adre­sează segmentului mediu al po­pulaţiei.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb