Oamenii de afaceri de astăzi se confruntă cu o provocare fără precedent: lumea se schimbă aproape cu viteza luminii şi companiile din toate industriile sunt copleşite de un ritm accelerat de schimbare. Ceea ce face această provocare atât de dificilă este că nu există semne că lucrurile vor încetini curând. În acest context, Supreme Council of European Business lansează campania Entrepreneurs of a New Business Age: Thinking Different până la finalul anului 2020, la nivel naţional şi internaţional.
Mai mult ca oricând, evoluţia a ceea ce se numeşte Internet of Things, a inteligenţei artificiale şi a tehnologiei blockchain reprezintă indicatorii faptului că ritmul schimbării este din ce în ce mai rapid. Una dintre soluţiile pe care oamenii de afaceri o au la îndemână este adaptarea modul de a gândi şi de a acţiona astfel încât să se adapteze noii realităţi social eşi economice. Liderii de afaceri din cadrul comunităţii internaţionale SCEB sunt de acord cu faptul că este necesar un nou mod de a construi şi dezvolta afacerile pentru a ţine pasul cu provocările care urmează, afirmă Mehmet Sumeroglu, President Supreme Council of European Business.
Campania are drept scop principal să genereze idei creative, strategii inovatoare şi abordări eficiente pentru a sprijini mediul de afaceri să se adapteze în această nouă eră care începe să se contureze. Aceasta are trei componente majore: seria de interviuri Thinking Different cu unii dintre cei mai de seamă lideri de afaceri din România şi alte ţări europene pentru a dezbate noua realitate economică şi felul în care un nou mod diferit de gândire ne poate ajuta pe toţi să ne adaptăm şi să ne dezvoltăm. Interviurile de 30 de minute vor avea oaspeţi remarcabili din diferite industrii precum turism, agro-industrie, HORECA, petrol şi gaze, logistică, cu un cadru profesional considerabil.
"Prin intermediul comitetelor sectoriale şi a componentei B2G a SCEB, ne propunem să adunăm cele mai importante informaţii din fiecare industrie şi să creăm câteva White Papers pentru instituţiile guvernamentale cu scopul de a sprijini sistemul şi instituţiile publice să aibă informaţii importante din "teren" pe care să le ia în considerare atunci când creează legi
Cea de-a treia componentă majoră a campaniei noastre este reprezentată de Cursurile de Antreprenoriat Post-Pandemice pe care ne-am propus să le organizăm cu scopul de a oferi suport antreprenorilor în transformarea afacerilor şi în readaptarea la noua realitate economică. Pe baza paradigmei Thinking Different, aceste cursuri vor avea prelegeri deosebite care le vor împărtăşi cunoştinţele cu participanţii. Acestea vor fi împărţite pe baza comisiilor sectoriale SCEB: Retail şi FMCG, Sănătate publică, Mediu şi resurse naturale, Industrie şi cercetare, Transport şi depozitare, Turism, Comunicare şi PR, Agricultură şi dezvoltare rurală, Cultură şi educaţie, Afaceri juridice şi sociale , Energie, Producţie şi comerţ nealimentar, Dezvoltare construcţii şi imobiliare, IT, Tehnologie şi telecomunicaţii, Servicii financiare şi de asigurări, Autovehicule, Tipografie, Editură şi mass-media, Sport şi tineret, Agricultură şi servicii.", se arată într-un comunicat al SCEB.