Schwarz Global Services Hub, furnizorul de soluţii digitale flexibile şi servicii financiare adaptate serviciilor interne pentru întregul grup Schwarz, aniversează un an de la integrarea în noua structura cunoscută sub numele de Schwarz Dienstleistung (SDL), se arată într-un comunicat al Schwarz, remis redacţiei.
Divizia Schwarz Dienstleistung, care include alături de România hub-urile din Bulgaria şi Spania, oferă servicii administrative şi operaţionale mărcilor Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion şi PreZero, se mai arată în comunicat.
Schwarz Global Services Hub este prezent pe piaţa locală din anul 2018 şi a activat iniţial ca un centru de excelenţă /hub de tehnologie, iar din toamna anului trecut ca un furnizor care oferă soluţii digitale flexibile şi servicii financiare adaptate serviciilor interne pentru grupul Schwarz, conform sursei citate.
"Chiar dacă ne-am schimbat denumirea anul trecut, am rămas acelaşi partener de încredere, eficient şi orientat spre rezultate de calitate, cu valoare adăugată tangibilă, care răspunde nevoilor individuale ale diferitelor companii din cadrul grupului Schwarz. Suntem parte a furnizorului de tehnologie din cadrul grupului şi asigurăm accesul la soluţii IT inovatoare şi scalabile ţinând cont în permanenţă de cele mai recente evoluţii tehnologice. În plus, Schwarz Global Services contribuie direct la sporirea eficienţei, la optimizarea şi standardizarea proceselor din domeniul financiar aducând o contribuţie deosebit de valoroasă clienţilor noştri. Aş dori să transmit felicitări întregii echipe, care a depăşit acum pragul de 230 de membri, cu ocazia primei aniversări sub noul nume pentru contribuţia operaţională extraodinară şi pentru calitatea procesului de integrare a noilor colegi. Continuăm să recrutăm profesionişti talentaţi, dornici să înveţe şi să se dezvolte alături de noi", a declarat Octavian Ichim, CEO Schwarz Global Services Hub România, informează compania.
Divizia Schwarz Dienstleistung sub umbrela căreia funcţionează Schwarz Global Services a fost concepută pentru a asista departamentele grupului în gestionarea mai eficientă a priorităţilor lor de business, accelerând procesele din aria de responsabilitate, conform Schwarz. În primul său an de activitate, Schwarz Global Services a extins portofoliul său de servicii la peste 20 de proiecte în desfăşurare, transmite sursa citată.
Echipa din Bucureşti a crescut constant, ajungând la peste 230 de membri, potrivit companiei. Acest model eficient a confirmat cu claritate că serviciile oferite aduc o valoare concretă şi sunt personalizate pentru cerinţele specifice ale companiilor din cadrul grupului Schwarz: Lidl, Kaufland, Schwarz Produktion şi PreZero, anunţă Schwarz.
Pe lângă centrul din Bucureşti, divizia Schwarz Dienstleistung mai include alte două centre: unul în Barcelona, Spania, specializat printre altele în securitate cibernetică, şi unul în Sofia, Bulgaria, conform sursei citate. Toate cele trei centre îşi propun să ofere soluţii inovatoare şi eficiente în domeniul retailului, contribuind astfel la oferirea unei bune experienţe de cumpărare, potrivit comunicatului.