Liderul pietei de bauturi carbogazoase tonice, Schweppes, lanseaza o noua campanie de comunicare. Sub conceptul Schweppes Film Festival, brandul revine în atentia consumatorilor printr-o comunicare originala, de impact, plina de suspans si umor cu dedicatie speciala "Schhh pentru un public matur".
« Brandul Schweppes lanseaza o noua campanie de comunicare, special dedicata publicului matur, sofisticat, cu un fin simt al umorului. Adultii apreciaza marcile care se construiesc pe încredere si unicitate. Prin Festivalul de Scurt - Metraje Schweppes, am construit o campanie originala, care incita, da indicii si implica inteligent consumatorul în dezlegarea misterului» a spus Natalia Predut, Group Brand Manager Bauturi Racoritoare Carbogazoase Coca-Cola Adriatic and Balkan Business Unit.
Ideea noii campanii a pornit de la valorile brandului asi de la caracteristicile adultilor, publicul care prefera aceasta bautura racoritoare
Campania Schweppes Film Festival este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje al caror fir epic este înteles pe deplin doar accesând site-ul www.schhh.ro. Scurt-metrajele din cadrul Festivalului au fost selectionate din creatiile cinematografice ale mai multor regizori din Europa, fiind special concepute în urma unui brief dat de Schweppes. Cineastii au plecat de la un mesaj specific, dar au avut deplina libertate în abordarea diverselor genuri cinematografice - romance, drama, thriller, comedie, actiune.
Schweppes continua sa-si construiasca astfel imaginea ca bautura racoritoare autentica pe care adultii o integreaza în viata lor pentru a se revigora fizic si mental si pentru a câstiga stil si originalitate. Portofoliul Schweppes în România cuprinde la momentul actual: Kinley Tonic, Bitter Lemon si Clear Lemonade.
Desi un segment de nisa pe piata de bauturi racoritoare din România, în acest moment, bauturile racoritoare tonice carbogazoase reprezinta un procent de 3,4% din totalul categoriei de bauturi racoritoare carbogazoase (sursa MEMRB).