Secom Healthcare Group, companie din domeniul suplimentelor alimentare şi soluţiilor de medicină integrativă din ţara noastră, îşi continuă expansiunea în 2025 cu un plan de investiţii ce depăşeşte 6,5 milioane de euro, conform unui comunicat emis redacţiei, din care relatăm următoarele.
După o creştere semnificativă a cifrei de afaceri în 2024, care a ajuns la 40,8 milioane de euro, compania îşi propune să extindă atât portofoliul de produse, cât şi reţeaua de magazine.
În ultimul an, Secom a înregistrat o creştere de 13%, susţinută de cererea crescută pentru suplimente destinate memoriei, concentrării şi imunităţii, dar şi de succesul brandului propriu Good Routine, care a crescut cu 53%. De asemenea, compania continuă să îşi extindă reţeaua de magazine Secom Retail, ajungând la 21 de locaţii în toată ţara şi oferind clienţilor o gamă largă de produse premium.
Comunicatul precizează că, în 2025, Secom va continua să investească în dezvoltarea brandului Good Routine, să extindă digitalizarea operaţiunilor şi să deschidă noi locaţii. În paralel, compania va pune un accent deosebit pe dezvoltarea echipei, estimând o creştere a numărului de angajaţi cu 22% până la sfârşitul anului. Secom plănuieşte să continue investiţiile în educaţie şi prevenţie, menţinându-şi angajamentul faţă de sănătatea şi bunăstarea consumatorilor.
"Traversăm un context geopolitic dificil, dar suntem o companie antreprenorială cu peste 20 de ani de experienţă şi un angajament puternic faţă de responsabilitatea socială şi dezvoltarea sustenabilă. Vom rămâne vigilenţi şi adaptabili, continuând să investim, să sprijinim economia locallă şi să contribuim la sănătatea oamenilor, atât înţară, cât şi în afara graniţelor. Încrederea consumatorilor şi recunoaşterea noastră ca lider în calitate din partea comunităţii medicale ne motivează să menţinem cele mai înalte standarde şi să oferim în continuare produse şi servicii premium," menţionează Lucia Costea, cofondator şi CEO Secom Healthcare Group, potrivit comuncatului.