Cristian Buşu, Sorin-Iulian Cioacă, Mihai Trifu, Adrian Andrici şi Codrin Matei au fost aleşi, ieri, ca membri ai Consiliului de Administraţie al SIF Oltenia (SIF5), într-o adunare în care, aşa cum era de aşteptat, şi-a impus voinţa grupul coordonat de SIF Banat-Crişana (SIF1) şi SIF Muntenia (SIF4). A fost o şedinţă fără prea multe ieşiri în decor, momentul tensionat consumându-se la exprimarea opţiunii pentru punctul al patrulea de pe ordinea de zi, ce viza stabilirea metodei de vot prin care să fie aleşi administratorii, respectiv varianta votului cumulativ (propunere SIF Oltenia) sau varianta votului clasic (solicitae acţionari SIF Banat-Crişana şi SIF Muntenia, la cererea cărora fusese convocată AGA). Propunerea grupului de acţionari a avut câştig de cauză, (cu 71,7% din voturile exprimate valabil, reprezentând 52,3% din capitalul cu drept de vot) ceea ce a făcut ca nici Tudor Ciurezu, fostul director general şi preşedinte al SIF-ului şi nici Nicolae Stoian, fost administrator, să nu mai aibă acum un loc în noul Consiliu.
Ulterior, noul Consiliu al SIF5 întrunit în prima sa şedinţă l-a ales pe Cristian Buşu în funcţia preşedinte al societăţii, acesta urmând să fie şi director general, conform prevederilor Actului Constitutiv al SIF-ului. De asemenea, Sorin-Iulian Cioacă a fost ales vicepreşedinte şi director general adjunct, cei doi urmând să-şi îndeplinească funcţiile după avizarea de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) ca memebri ai conducerii superioare a societăţii.
• Tudor Cirezu va ataca în instanţă hotărârea prin care au fost numiţi administratorii
Tudor Ciurezu, fostul şef al SIF-ului din Craiova, a anunţat în AGA că va ataca hotărârea luată la punctul al patrulea de pe ordinea de zi şi va cere anularea deciziei în instanţă.
"Remarc conţinutul contradictoriu al punctului patru. Acţionarii sunt puşi să opteze pentru una dintre cele două variante, a) sau b), dar îşi pot exprima opţiunea pentru candidaţi în ambele variante", a spus fostul preşedinte al SIF-ului.
Ciurezu a susţinut că variantele se exclud reciproc, iar un eventual vot pentru membrii Consiliului atât pe o variantă cât şi pe alta ar duce la anularea votului.
"Cele prezentate au indus confuzie în rândul acţionarilor. Voi ataca în instanţă hotărârile luate la acest punct şi voi cere anularea lor", a spus Tudor Ciurezu.
La rândul său, Liviu Ungureanu, acţionar SIF 5 şi director general al Flaros, a întrebat dacă există o procedură de vot aprobată de Consiliul de Administraţie, la care Sorin Iulian Cioacă i-a răspuns că "întrebarea nu are relevanţă". Ungureanu a afirmat că politica acţionarilor SIF Banat Crişana şi SIF Muntenia este "politica pumnului în gură", lăsând să înţeleagă că va face plângere în instanţă.
De altfel, nici lista candidaţilor pentru un post de administrator nu a fost avizată de Consiliu, după cum cere regulamentul ASF nr. 1/2019 şi Codul de Guvernanţă Corporativă al SIF5, pentru motivul că patru din cei cinci administratori fuseseră revocaţi la AGA din 12 octombrie.
Bogdan Drăgoi, directorul general şi preşedintele SIF Banat - Crişana, i-a spus lui Tudor Ciurezu că "este trist că s-a ajuns aici" şi că "e păcat că nu ştie să piardă". În acelaşi schimb de replici cu fostul director al SIF5, confruntat cu acuzaţia că SIF 1 şi SIF4, împreună cu fondurile pe care le finanţează în diferite proporţii controlează peste 30% din SIF5, Radu-Răzvan Străuţ, vicepreşedinte SIF1, a spus că "asta este o speculaţie".
Amintim că ASF a anunţat că nu a găsit elemente care să indice către concluzia că grupul format din SIF1, SIF4 şi un mănunchi de fonduri de investiţii (la care cele două SIF-uri au deţineri importante, în unele cazuri majoritare sau integrale) acţionează concertat în legătură cu SIF5, ignorând în mod constant paragrafele din Legea 24/2017 indicate de fosta conducere a SIF Oltenia şi alţi actori ai pieţei drept temei pentru concertare, respectiv art. 2, pct. 2, lit. f): "persoane care în derularea unor operaţiuni economice utilizează resurse financiare având aceeaşi sursă sau care provin de la entităţi care se află într-o relaţie de control; persoane care în derularea unor operaţiuni economice direcţionează beneficiile astfel obţinute către acelaşi destinatar sau către destinatari care sunt persoane aflate sub acelaşi control; persoane care au adoptat o politică investiţională similară (...)".
• Toţi cei patru noi administratori votaţi ieri au legături cu grupul coordonat de SIF Banat-Crişana şi SIF Muntenia
În rest, adunarea a urmat un scenariu parcă prestabilit, toţi cei patru administratori nou aleşi având legături cu grupul coordonat de SIF Banat-Crişana şi SIF Muntenia.
Sorin-Iulian Cioacă, acţionar SIF Oltenia, activează în prezent în cadrul SAI Muntenia Invest, administratorul SIF Muntenia, în timp ce Mihai Trifu, ce este director financiar al Biofarm (firmă controlată de grupul SIF1 - SIF4), a fost propus de SIF Muntenia prin administratorul său. SIF Banat - Crişana deţine 99,9% din SAI Muntenia.
Sorin-Iulian Cioacă a primit 80,56% din voturile exprimate valabil, în timp ce Mihai Trifu a avut 78,87% din voturi.
Adrian Andrici, administrator la Pro Real Estate Development SRL, a fost nominalizat de Olimpiu Blăjuţ, acţionar SIF5 şi director general adjunct al Swiss Capital, în timp ce Matei Codrin, administrator Crosspoint Real Estate (asociat internaţional al Savills UK) a fost propus de Certinvest, atât Swiss cât şi Certinvest având fonduri de investiţii finanţate în diferite proporţii de cele două SIF-uri.
Adrian Andrici a primit 76,21% de voturi pentru, în timp ce în dreptul lui Matei Codrin au fost contabilizate 75,86% din voturile valabil exprimate.
Niciunul dintre cei patru nu a luat cuvântul în AGOA pentru a-şi prezenta planurile la conducerea SIF-ului, unii dintre ei nefiind în sală.
Crstian Buşu, cel care a prezidat şedinţa în calitate de vicepreşedinte, a obţinut 77,97% din voturile valabil exprimate.
Mandatele noilor administratori SIF Oltenia sunt pe o durată de patru ani, de la data aprobării de către Autoritatea de Supraveghere Financiară , iar AGA le-a stabilit membrilor Consiliului o remuneraţie fixă lunară de 10.000 de lei.
Tot ieri a avut loc şi AGEA SIF Oltenia, şedinţă în care acţionarii au respins derularea unui program de răscumpărare ce viza 5% din capitalul societăţii, solicitare venită de la grupul de acţionari format din Business Capital for Romania - Opportunity Fund Cooperatie, Allianz - Ţiriac Pensii Private, Broadhurst Investments Limited, Romarta, Metex Big şi Clairmont Holdings, ce deţine 5,24% din capitalul SIF-ului.
De asemenea, în AGEA, s-a aprobat şi reducerea capitalul social al SIF-ului de la 52,214 milioane de lei la 50 milioane de lei, prin anularea a 22,149 milioane de acţiuni dobândite de societate în cadrul ofertei derulate între 22 iulie şi 4 august.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 00:47)
Votul cumulativ omorât de Asf,astfel Asf aplica Ordonanța corporativa și asigura protecție minoritarilor.Bravo Marcu!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 10:01)
Independent de ce s-a intamplat la sif5, votul cumulativ ar trebui sa fie OBLIGATORIU pt societatile listate. ASF si-a tradat de mult menirea.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:29)
Ei cereau cu disperare vot cumulativ si acu...parcă o fac intenționat să ne arate că au " muschi"!!
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 21:26)
Make unde a disparut? A ramas fara ciurez si fara nani, saracul...
2. fără titlu
(mesaj trimis de rogue trader în data de 30.10.2020, 06:47)
Mare lucru daca n-or uni sifurile astea pana la urma.
2.1. În folosul cui ? (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de laurentiu în data de 30.10.2020, 09:35)
O uniune poate fi consensuală și în folosul ,cel puțin declarativ, a (tuturor) acționarilor, sau , de acaparare în folosul unui mic grup de beneficiari. Ceva ce seamănă cu situația României în ansamblu . În decembrie 1989 s-a declarat " Revoluție" deci în folosul tuturor cetățenilor țării și a fost de fapt "Lovitură de stat" , în folosul oamenilor sistemului, extins ulterior și la oamenii oamenilor sistemului. În situația de acum, cu ce ar semăna o "Uniune" a sif-urilor și, în folosul cui ar fi concepută ?
3. fără titlu
(mesaj trimis de Lucretia în data de 30.10.2020, 07:01)
Matei de la Crosspoint Real Estate este la baza agent imobiliar. Adica un vanzator de iluzii imobiliare. De etnie rroma. Andrici, alt fost agent imobiliar. Când pui astfel de indivizi la conducerea unui sif, si nu un oarecare sif, ci sif 5, nu se urmareste decat capusarea acestuia implicit devalizarea lui. Acestia sunt marionete ale unor grupuri de interese. Bineinteles ca la umbra protectoare a ASF-ului. Ciurezu, Cuzman, Fercala - nume de care in trecut faceam bascalie. Astazi, cam tardiv, ne dam seama ca fostii administratori ai celor cinci sifuri au foat oameni bine ancorati in realitatile economice ale momentului si buni manageri.
Domnule Ciurezu, sa-ti dea Dumnezeu putere si cu ajutorul justitiei sa-i birui pe cei ce te-au detronat abuziv!
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 08:41)
Lăsați jignirile și lingeți- va rănile. Ciurezu este istorie și o pata neagră in istoria Sif5. A fost părăsit inclusiv de directorii care S au dat cu noua conducere( asta pentru cei care l ridica in slavi). Corect, nea Tudorica?
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 09:50)
Lasa prostiile si du-te la scoala! Pata neagra acum se intinde pe trei SIF-uri.
3.3. Rasistule! (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 12:31)
Asta care scrii sub nume de femeie. Ne-am prins ca nu esti femeie. Si ce daca e, ma, de etnie rroma? Tu n-ai curaj sa scrii asta cu fata-ti la vedere. Scrii aici unde Make nu-ti da peste bot pentru rasism. Ce relevanta are, ma etnia? Crezi ca Ciurezu e vreun luptator antic cu tron, de etnie nobila, ca sa-i biruie el pe cei care l-ar fi "detronat" ? Siful e al actionarilor, nu al lui Ciurezu, care se credea pe tron! La cat de retrograd era Ciurezu in organizare si administrare, era bun de pus la muzeul tranzitiei pe plaiurile mioritice. Pai, daca in trecut faceai bascalie de Ciurezu si de Fercala, sa stii ca faceai bine. Cum de te-ai razgandit acu? Stim raspunsul. Din cauza ca ai o minte slaba si rasista. D-aia!
3.4. Eu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de Lucretia Borgia în data de 30.10.2020, 15:01)
Lucretia ma numesc. Si Borgia, numele de femeie. Am fost investitoare pe sifuri. M-am retras de pe toate sifurile. Piata de capital din Romania este pe duca. Daca as fi adevarata Borgia, aia cu otrava, v-as otravi pe toti cei comentati impotriva vechilor conduceri ale sifurilor.
4. fără titlu
(mesaj trimis de Soho în data de 30.10.2020, 07:24)
Tot respectul pentru dl Ungureanu. Evident atitudinea lui îl va costa funcția la Flaros o societate pe care a dus-o de la 8 lei acțiunea la 50-60lei !
Andrici vrea să lucreze pentru 10.000 lei ! El care e acționar la ditamai Impact-ul ?!? Face muncă voluntară! Imi aduc aminte de o societate de pe bdul Preciziei la care a vândut acțiuni de 10 ori peste prețul pieței și care nici macar nu au mai apărut în zilele următoare că fiind tranzacționate!
Bun,s-a dus Sif5 asta înseamnă că s-au dus si Mercur Craiova, Univers Rm Vâlcea,Flaros București etc,etc!
4.1. Li_viu vs. Li_mort (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 09:29)
Liviuț, băiatule:
1. Nu te mai lăuda singur: ce curajos e Ungureanu, bravo, ce tare e! Ești penibil, pigmeule.
2. Nu mai minți: tu de la Flaros pleci pentru diverse belele comise de dumneata, nu pentru "curajul" tău. Nu mai încerca să te îmbraci în aură de erou martir al revoluției financiare că alea (aurele, adică) nu se fac în mărimi mai mici de 1,50 m (una mică și rotundă nu există). De asta nici Ciurezu n-a reușit să poarte una cu succes și i-a alunecat de pe umeri: era prea mic și el. Tu îți pregătești povestea pentru următorul fraier de căpușat, căruia să-i explici ce tare ești tu și cum ai fost executat. Dar eu las asta aici, poate o vede următoarea victimă: nu ești executat, ești incompetent.
Fă o pauză de la scris plângeri și scrie-ți CV ul. Este cel mai inteligent lucru pe care poți să-l faci acum. Baftă!
4.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 09:56)
...
4.3. Liviut, baiete, la munca! (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 12:25)
Daca atitudinea lui Liviut e model pentru unii, e clar ca s-a ajuns rau. Zici ca e cetateanul turmentat. Zicea ca nu stie ce sa voteze, cum sa voteze, cum sa scrie cu creionu, cum sa administreze el problema. Pai cum administra el si Flaros. Dragoi a fost superdecent la aga. La mangaiat pe crestet in loc sa-l biciuiasca temeinic pe spinarea-i flexibila. Pai bine, ma, Liviut, asa crezi ca obtii respectul? Cu turmentarea? Mai bine vedeai cine e mai "moral" din punctul de vedere al ASFului, al investitorilor, al pietei. Te-ai dus pe urma lui Ciurezu care avea carnetu expirat si ce-ai facut? Ai luat-o pe cocoasa! Si apoi vin gargaragii tai si ai lui Ciurezu si vorbesc despre "caracter"? De ce n-ati mai tinut voi actionarii afara pe trotuar? Ca asa va slefuiati voi caracteru! Va dati dastepti, dar sunteti mici si cu gura mare. Nu ca e penibil. Mic cu gura mare. Si turmentat de un amarat de vot in aga. Dragoi a fost prea domn. Astia cu gura mare care nu stiu decat sa injure pe cei care au bagat mai multi bani in sif trebuie pusi la punct. Trimisi acasa unde sa administreze ei un cotet, un pod, vreo gradina de castraveti. Ar fi mai castigati.
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 15:20)
Vad ca piata impinge pretul actiunii sif5 tot mai jos, vertiginos. Foarte clara apreciere din partea pietei fata de noua conducere, si fata de ultimele manifestari de forta ale ,,actionarilor'' care isi diminuaeaza aparent propria avere, prin modul de administrare al SIF1,4 si de acum si SIF5.
Scopul ativitatii oricarei companii este obtinerea si maximizarea profitului. Profiturile activitatii acestor mafioti se traduc in scaderea valorii actiunilor, iar repartizari din profit nu se fac.
Mafiotilor!
4.5. nu-i tot una (răspuns la opinia nr. 4.4)
(mesaj trimis de actionar sif 1 în data de 30.10.2020, 16:07)
Gresit.
Se cumpara obigatiuni emise de firme obscure din Luxemburg si se externalizeaza profitul in Cipru
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 07:33)
Acum este pe profit sif 5?o sa vedeti praful se alege, 1 leu actiunea daca ramane este bine!
Sanatate domnule presedinte Ciurezu!
ASF-ul ar trebui desfiintat, si bagata bursa su supravegherea B N R ceva de genul, altfel nu mai are rost sa investesti la bursa!
6. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 08:30)
...
6.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 08:39)
...
6.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 09:55)
...
7. Intrebari
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 09:14)
Daca ASF ii autorizeaza pe tiriplicii aia votati administraottori, se ridica niste intrebari pe care le voi transmite in calitate de actionar, ASF.
- cine sunt administratorii independenti?
- se pot constitui comitetele solicitate de codul de guvernanta corporativa?
- in ce masura cele trei SIF-uri, isi mai exercita obiectul de activitate, in situatia in care majoritatea investitiilor sunt in dezvoltare imobiliara, ceea ce face ca eu, care nu sunt de acord cu aceasta strategie sa pot avea posibilitatea de a iesi din aceasta afacere?
- cum ma apara pe mine ASF, de acesti praduitorii, care mascat lucreaza concertat. dar nu isi indeplinesc obligatiile acestei poziti de control, pe care au dovedit-o ieri la AFRA si AGOAi..adica oferta de cumparare a tuturor actiunilor?
- de ce votul meu a fost aruncat la gunoi in urma neglijentei ASF, care a permis cele mai ori[ilante nereguli?
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 09:44)
Ai cumva sechestru pe actiunile SIF Oltenia? Ca pari ca te simti violat de cooperativa. Vinde-le, frate, da-i dracu d-aci, nu sta sa fii victima lor! Vinde-le si lasa-i pe fraieri cu ochii in soare, sa planga dupa tine, dupa actionarii lor!
7.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 09:54)
...
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 16:11)
Sa vindem după ce ați dus prețul in cap?! Așa vedeți voi lucrurile?! Frumos , bun sfat, ești un gentleman , nu e îndoiala .
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 16:25)
Corect!!ASF trebuie sa rumege bine situația. ca sa ii poată aviza o sa schimbe regulamentul. Doar au mai făcut-o cu calcului NAV. Culmea abuzului ! Mai merge o data. Ce nu face ASF pentru cooperativa !
8. Copiii securistilor
(mesaj trimis de Vasile în data de 30.10.2020, 10:08)
Mai cade un SIF in poala copiilor de scuristi. Este tara lor, mostenesc. Tata (a se citi Secu) devalizeaza Sidex cu banii furati, isi trimite baiatul ( a se citi DIE) la studii in strainatate. Revenit in tara il punem la FP in board si ministru de finante ( face niste spagi cu obligatiunile de stat), cand incepe sa puta il parcam la SIF1 unde un alt copil de securist fura prea pe fata. Reteta identica la actualul presedinte SIF5: tata devalizator (a se citi secu), fiul DIE (a se citi studii in strainatate), membru board FP, parcat la SIF5 cu plan. Considerand si partia creata de ASF (interpretari, decizii, amenintari, amenzi, etc) la care se adauga banii de la Hezbolah, pensionari, "fonduri de investitii", si pusculite gen Andrici, nu iti trebuie multa minte sa intelegi ca este o lucrare a securista de la cap la coada. Isi mostenesc tara, noua generatie de securisti se etaleaza sub ochii nostri. Nu valoarea de piata ii intereseaza ci banii din SIF-uri, pe care nu ii vor scoate prin dividend, ca nu asa sunt invatati, ci prin devalaizare ca asa i-au invatat parintii lor (a se citi Secu).
8.1. Puiut de securisti (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de actionar micut în data de 30.10.2020, 12:32)
Perfect de acord si cat se poate de adevarat cu opinia relatata.
8.2. Aberatii (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 12:37)
Iar aberezi cu Hezbollahul, cu Secu, cu DIE, SIE si piftie? Voi, astia care nu mai puteti de ciuda ca actionarii hotarasc liber asupra ceea ce e al lor, trebuie sa plecati din lumea civilizata. Mergeti in jungla, intr-o zona tribala! Acolo face regula cel cu pumnu mai tare, nu cel cu actiuni mai multe! Nu Ciurezu care tine actionarii afara doar ca sa stea el pe "tron" (cum zicea un amarat simpatizant al sau). Toti piticii astia care se cred mari, da pe tron, trebuie sa dispara. Ca si asa, atunci cand ii inviti la interval, se dau pititi, se ascund in boscheti si vocifereaza.
8.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 13:31)
Stai ma cu piftia ta cu tot! Stai ca aici e grele si e importante. Deci Vasile, cum zici tu, fratica? DIE si SIE e cu Hezbollah bai nene??? Vine bani de la Hezbollah la DIE si SIE? Sau astia trimit bani acolo?
Terminati cu mistourile ca Vasile vrea sa zica ceva tare. Spune, Vasile, te rog, ce-i face DIE si SIE lui Hezbollah? Spune incet, rar, sa intelegem toti.
8.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 14:44)
Andrici e o pusculita? Haha! Tocmai el, "Profesorul"... buna asta! Perdeaua de fum functioneaza...
8.5. Căutați și veți găsi (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de Costel în data de 30.10.2020, 16:10)
Da,este pusculita Swiss.
Unde este bagat Andrici este si Swiss.
8.6. Copiii lor (răspuns la opinia nr. 8.2)
(mesaj trimis de Vasile în data de 31.10.2020, 12:56)
Este uimitor cum nu observi sau nu vrei sa observi sablonul!!! Iti mai adaug un exemplu. Cine i-a pecedat in functie presedintelui SIF1? Nu era cumva si el tot copil de baiat? Tot cu studii? Tot cu ciuhapii si proenergeticii (a se citi secu). A trebuit sa il schimbe ca le facea prea pe fata. Ai impresia ca baietilor din organizatie la pasa de actionari sau de drepturile lor? Daca ar fi asa, oare nu l-ar fi lasat pe defunctul plesuv din Galati sa si le exercite? Tot ce vedem la sif-uri este o lucrare baieteasca (a se citi... cred ca decat cei orbi nu au inteles). Si ce vezi la FP... do not get me started!!
8.7. Pusculita (răspuns la opinia nr. 8.4)
(mesaj trimis de Vasile în data de 31.10.2020, 13:01)
Nu e pusculita? Pai sa vedem cum a facut banii? Hop ne intoarcem tot la FP... ce coincidenta! Este in puscarie? Nu!! F interesant! Daca esti patron de gogoserie si nu platesti TVA, ce urmeaza? Pana acolo se se intinde legea si functionarimea. Mai departe, la sume mari furate, se ocupa baietii.
9. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 10:15)
Asf de ce menții la tranzacționare Sif5 fără situații financiare aprobate nici după 6 luni de latermenul legal ,cu dividende plătite 70 la suta ,aachitate in totalitate acționarilor mari(cooperativa Dragoi)și sistate la plata pentru acționarii minoritari in special fondatorii ,cuponariiin număr de peste 400mii persoane ,.Ce protecție asiguri acționarilor minoritari cind prețul in Piata este manipulator cooperativa Dragoi in folosul ei pt creșterea participatiei .De ce nu sistezi tranzacționarea PINA la clarificarea statutului juridic al Situtiilor financiare anuale și ale dividendelor,oprind asfel devalorizarea acțiunii,creșterea abuziva a participatiei Cooperativei Dragos’u protejând astfel acționarii minoritari.??!!
10. Comentariu eliminat conform regulamentului
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 10:38)
...
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 13:34)
Asea ma, asea. Sa va vedem in toata splendoarea voastra de olteni! Ia mai spune matale, ce sa mai faci?
10.2. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 13:46)
...
10.3. Le-ai zis-o (răspuns la opinia nr. 10.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:35)
Bine i-ai zis-o mitocanului. Astea sunt specimenele care il apara pe Ciurezu si gasca.
11. lucrurile se vor complica
(mesaj trimis de actionar SIF5 în data de 30.10.2020, 15:50)
Cand este vorba despre Sif5 apar o multime de comentarii abjecte si amenintari la adresa lui Ciurezu si a fostilor administratori. De ce amenintari, intimidari, jigniri? Cei care fac asta se simt vulnerabili?
Cei care au fost demisi sunt actionari. la fel ca si ceilalti actionari care isi simt periclitata investitia, toti au toata libertatea de actiona in modalitatea pe care o considera de cuviinta.
Cei care indeamna actionarii sa vanda in pierdere nu fac altceva decat sa adere la grupul infractional organizat care a savarsit o mare manipluare a pietei. Mare atentie!
Sfatul meu pentru actionarii care se simt inselati de SIF1 +4 + ASF este sa isi ia niste avocati destepti si sa actioneze in consecinta. Este prea mare inselatoria ca sa stati sa va uitati cum isi ingroasa altii conturile pe spinarea voastra.
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 15:53)
Ce-mi place ! Ceocea și Doros de la Sif2 vor să se pună la adăpost schimbând denumirea societății în Evergent! Sunteți penibili altceva nu mai e de făcut? Nu aveti incredere in brandul Sif2? Nicio problemă! Are grijă Drăgoi!
12.1. Haloo,asf. (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de actionarul turmentat în data de 30.10.2020, 16:19)
Deocamdata legea de infiintare a FPP-urilor, ulterior devenite Sif-uri nu a fost abrogata din cate stiu.
Asociatia investitorilor pe piata de capital a lui Beze ce face? Mai traieste?
Asadar ceea ce fac ei la Sif 2 este doar de a mai scoate niste bani din societate pe contracte de rebranding.
Au mai incercat o data si ASF-ul le-a dat cu flit.
12.2. Doros e destept (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:37)
De ce va e ciuda ca Doros eficientizeaza un sif care nu mai are brand. Asta inseamna ca e destept.
13. Chichite avocatesti
(mesaj trimis de Actionar sif 3 în data de 30.10.2020, 16:38)
Acum ca au pus mana si pe Sif 5,desigur cu ajutorul ASF, cei de la Sif 1 si Sif 4 vor merge in instanta pe modelul de la Sif 3 dupa preluarea conducerii si in toate dosarele deschise de vechea conducere Sif 5 impotriva celor de la Sif 1&4 se vor retrage.
Asadar instata ramane fara obiectul muncii.
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.10.2020, 08:33)
Păi urmărește raportul curent de la SIF1. I cel mai important dosar de la Curtea de apel Timișoara in care SIF5 cere profitul nedistribuit pe ultimii 3 ani . Busu a cerut amânarea pentru reconfigurarea conducerii. Scrie negru pe alb pe siteul instanței dosar 1583/108/2019. E corect asa? E independenta asta?
13.2. model patentat de altii (răspuns la opinia nr. 13.1)
(mesaj trimis de actionar sif 1 în data de 31.10.2020, 11:18)
Pe model Sif 3 ca doar ei l-au patentat deja dupa schimbarea conducerii.
Si nu este corect ca noua conducere sa se amestece peste vechea conducere, in dosarul respectiv societatea Sif 5 era reprezentata de alta persoana.
Hotii isi dau mana intre ei.
14. Asta sa o crezi tu,Cioaca.
(mesaj trimis de actionar sif 4 în data de 30.10.2020, 17:57)
Si sa-i raspund lui Cioaca care este angajatul Sif 1 ca de fapt SAI Muntenia Invest este detinuta de Sif 1 iar el nu este independent ci depinde de salariul incasat de la Sif 1.
El prin acest raspuns nu apara actionarii Sif 4 pe care ii reprezinta in AGOA la Sif 5.
Intrebari:
1.Unde este in procedura propusa de Busu dar neasumata de CA pentru ca nu exita la aceea data un CA valid modelul de buletin de vot prin corespondenta „secret” asa cum prevede art.92 (19) din legea nr.24/2017 in cazul alegerilor membrilor CA, societatii de audit financiar sau atragerea raspunderii administratorilor.
Art 92 Dispoziții speciale privind evenimentele corporative ale emitenților ale căror valori mobiliare sunt admise la tranzacționare pe o piață reglementată | Lege 24/2017
(19) Emitenții au obligația să întocmească proceduri care să dea acționarilor posibilitatea de a vota în adunarea generală, atât prin participarea în mod personal sau prin reprezentant în adunarea generală, cât și prin reprezentare, respectiv prin corespondență. În cazul în care pe ordinea de zi a adunării generale a acționarilor se află rezoluții care necesită votul secret, votul acționarilor participanți în mod personal sau prin reprezentant, precum și al celor care votează prin corespondență va fi exprimat prin mijloace care nu permit deconspirarea acestuia decât membrilor secretariatului însărcinat cu numărarea voturilor secrete exprimate și numai în momentul în care sunt cunoscute și celelalte voturi exprimate în secret de acționarii prezenți sau de reprezentanții acționarilor care participă la ședință. În cazul votului prin reprezentant, dezvăluirea votului față de acesta, înainte de adunarea generală, nu reprezintă o încălcare a cerinței privind caracterul secret al votului.
Pe saitul societatii aveti un singur buletin de vot prin corespondenta cu toate punctele de pe ordinea de zi adica 9 puncte in total.
Punctul 4 nu trebuia sa se regaseasca pe acelasi buletin de vot deoarece este vot sectret alegerea administratorilor.
Asadar Ciurezu are dreptate in ceea ce a sustinut AGOA din 29/30.10.2020 ca actionarii ce au votat prin corespondenta nu au votat in conditiile legii.
2. De ce in AGOA cei ce au participat personal in sala au primit 5 buletine de vot?
- 1 buletin de vot galben
- 1 buletin de vot albastru
- 2 buletine de vot sectret portocalii (1 cu voturi cumulate si 1 cu voturile simple)
- 1 buletin de vot alb
3. Oare cei ce au votat prin corespondenta nu li-a fost incalcat dreptul la confidentialitatea votului?
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:15)
Cei care au votat prin corespondenta au rămas cu voturile in aer. Unde scrie in convocator ca votul cumulativ se va supune la vot? Asta e o înșelătorie introdusă după convocare. Pe buletinul de vot electronic e băgata o nota de subsol. Nimeni nu a inteles înșelătorie. Asta e opera lu marcel. Șmecheria asta nu va rămâne asa.
14.2. Nu fii prost! (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:42)
Procedura exista. S-a publicat pe site la societate. Buletinul de vot este foarte bine facut. Si votul a fost secret. Chiar supersecret. Cititi si voi procedura si cascati ochii mai mult la buletinul de vot. L-a facut chiar Ciurezu. Fin baiat.
14.3. Hai ca esti habarnist (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:49)
Chiar in convocator scrie ca se supune la vot metoda votului cumulativ DAR si metoda cu majoritate simpla. Zice acolo ca "alegerea, cu aplicarea metodei votului cumulativ" SAU "alegerea a cinci administratori" ... alta metoda. Nu e clar ? Convocatorul l-a facut Ciurezu, cu mana lui. Mai exerseaza si tu cititu ca te faci de ras. De ce nu-l intrebi pe Ciurezu cum a pus el pe ordinea de zi doua metode daca nu e bine? Sau cand pune Ciurezu pe ordinea de zi e bine dar cand se pun altii e rau? Si cine a cerut, bre, vot cumulativ ? N-am vazut sa ceara vreun actionar. Aaaa, l-a bagat Ciurezu din burta si a luat-o peste bot de la ASF.
14.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 31.10.2020, 08:20)
Unde scrie in convocator cu majoritate simpla? Si care e problema ca buletinul de vot l a făcut Ciurezu? Putea sa il faca oricine, daca nu e legal, tot aia e. Buletinele de vot electronic trebuiau să fie identice cu cele de la sala. Asta e inselatoria. Dar e o minciună ca buletinul l- a făcut Ciurezu pentru ca el era demis. Pe 15.10. Siful era condus de Busu. Care Busu nu trebuia sa fie pe lista de vot majoritar. Nici ciurezu și nici stoian.ei erau doar pe lista de vot cumulativ.asta spune convocatorul facut de ciurezu+Busu. Apoi, lista nu spune care e independent și care nu. Un talmeș balmeș, o AGA a cooperativei un rezultat după placu ASF.
14.5. Ce intreb eu si ce raspunzi tu? (răspuns la opinia nr. 14.2)
(mesaj trimis de actionar sif 4 în data de 31.10.2020, 11:07)
Prostul mai este si analfabet functional.
Unde este procedura aprobata de CA cu cel putin 4 membri CA validati in consiliu la data publicarii( actualizat in 15.10.2020 nu era decat Busu ramas stingher) pentru a putea aproba procedura de vot si modelul de buletin de vot prin corespondenta „secret” asa cum prevede art.92 (19) din legea nr.24/2017 in cazul alegerilor membrilor CA, societatii de audit financiar sau atragerea raspunderii administratorilor.
Arata-mi pe saitul societatii buletinul de vot secret distinct de celalalte puncte pe ordinea de zi asa cum scrie la lege?
Atunci in sala trebuia un singur buletin de vot inmanat actionarilor prezenti la AGOA la fel ca si modelul de pe saitul societatii cu care au votat actionarii prin corespondenta.
15. Pt micii investitori sif5
(mesaj trimis de anonim în data de 30.10.2020, 18:42)
Nu inteleg de ce va faceti griji...
Va creste VAUN.
Nu vedeti cat a crescut VUAN la Sif1?Sif-ul cu cel mai mare activ...
15.1. Comentariu eliminat conform regulamentului (răspuns la opinia nr. 15)
(mesaj trimis de Redacţia în data de 30.10.2020, 19:05)
...