ZileleBiz au debutat, azi, prin lansarea topului celor mai cunoscute branduri personale de business ale antreprenorilor români. Topul este rezultatul unui studiu de piaţă realizat în exclusivitate de către Unlock Market Research pentru revista Biz, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
Primele 10 locuri în clasamentul de faţă sunt în general ocupate de un mix format pe de o parte din oameni de afaceri vechi care au reuşit, în ultima perioadă, să se promoveze suficient de mult încât să fie prezenţi în mintea oamenilor, pe de altă parte din oameni de afaceri noi, tineri şi activi, care se remarcă prin dinamism şi vizibilitate.
Silviu Prigoană se află pe primul loc, fiind recunoscut ca un antreprenor constant, dinamic şi eficient. Principalul motiv pentru care se situează pe primul loc este cel al recunoaşterii şi notorietăţii sale, susţinută mult de autopromovare. Dan Voiculescu se află pe locul 2, propulsat tot de autopromovare, dar şi de performanţă şi vizibilitatea businessului creat. Irina Schrotter este un brand extrem de vizibil prin natura businessului şi, totodată, foarte respectat pentru bun-simţ şi disciplină.