Reţeaua Simply by Auchan a ajuns la 10 magazine deschise în primele şase luni de la lansare, cu cele mai recente locaţii inaugurate în Piteşti şi Buzău pe 17 decembrie, potrivit comunicatului emis redacţiei. Magazinele funcţionează atât în zone urbane, cât şi rurale, iar pentru anul viitor, compania intenţionează să extindă conceptul în mai multe localităţi, oferind antreprenorilor un pachet complet de produse, servicii şi suport pentru dezvoltarea unui business modern.
Reţeaua Simply by Auchan include acum 10 unităţi deschise în localităţi precum Ilfov (Popeşti Leordeni şi comuna Berceni), Călăraşi, Bucureşti, Teleorman, Argeş (Piteşti şi com. Babana), Giurgiu şi Buzău. Magazinele au suprafeţe între 60-250 mp şi oferă clienţilor o gamă variată de până la 3.500 de produse, de la fructe şi legume, produse congelate şi băcănie, la produse emblematice din brutăria şi cofetăria Auchan şi articole nealimentare (îngrijire personală, curăţenie, produse pentru animale de companie etc.). Majoritatea antreprenorilor care operează aceste magazine sunt proprietari de magazine de proximitate care au ales să îşi dezvolte afacerea prin franciza Simply by Auchan.
"Extinderea reţelei de magazine în franciză reprezintă unul dintre principalele noastre obiective de dezvoltare pentru 2025 prin care ne propunem să aducem diferenţa Auchan cât mai aproape de fiecare român. Le urăm bun venit partenerilor locali care au ales să facă parte din comunitatea Auchan, atât specialişti cu experienţă în comerţ, cât şi antreprenori aflaţi la început de drum, le mulţumim pentru încredere şi îi asigurăm că pot conta pe Auchan pentru o colaborare pe termen lung bazată pe profesionalism, inovaţie şi susţinere continuă", a declarat Ioana Toşa, Director Vânzări Auchan România.
Odată cu dezvoltarea reţelei de francize Simply by Auchan, Auchan oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje semnificative, printre care:
1.Diferenţiere pe piaţă printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producţie Auchan.
2.Acces la mărci proprii Auchan, care sunt deja recunoscute pentru calitate şi diversitate.
3.Apartenenţa la ecosistemul Auchan, beneficiind de avantajele unui brand renumit în domeniu.
4.Cooperarea cu un brand de top, cunoscut pentru calitatea serviciilor şi preţurile competitive oferite consumatorilor.
Criterii pentru a opera o franciză Simply by Auchan:
Pentru a deveni francizat, un antreprenor trebuie să deţină un spaţiu comercial cu specific alimentar, cu o suprafaţă de vânzare între 60-250 mp.
Beneficii pentru francizaţi:
1.Suport operaţional complet din partea Auchan, incluzând regândirea imaginii şi layout-ului magazinului pentru a-l face mai atractiv.
2.Acces la platforma de comandă a produselor, uşor de utilizat, şi sprijin continuu pentru îmbunătăţirea gamei de produse.
3.Training complet, care acoperă informaţii operaţionale despre universul Auchan, activitatea de comerţ sub brandul Auchan şi sistemul de franciză al retailerului.
Antreprenorii interesaţi de programul de franciză pot trimite o solicitare de parteneriat la adresa de e-mail: contact@auchan.ro.
Opinia Cititorului