Directorii departamentelor de aprovizionare pot monitoriza şi aproba online comenzile de achiziţii, inclusiv de pe smartphone-uri şi tablete, cu ajutorul unei pachet informatic al Siveco Applications 2020, potrivit unui comunicat primit la redacţie.
Lăcrămioara Bârseti, Director Siveco Applications în cadrul Siveco Romania, a declarat: "Directorii departamentelor de achiziţii pot aproba imediat cererile de aprovizionare care au fost salvate pe serverul companiei sau în cloud, în funcţie de modul de instalare ales. Astfel, monitorizarea şi validarea acestora nu va mai necesita timp, fiind rezolvată rapid, indiferent de locul unde se află persoana care trebuie să dea aprobarea. Sistemul gestionează automat fluxurile de aprovizionare şi semnalează în timp real necesarul, pentru optimizarea procesului de producţie".
Aplicaţia administrează documentele legate de achiziţii, întreţine nomenclatoarele specifice domeniului şi oferă rapoartele specifice privind situaţia aprovizionărilor şi a relaţiilor cu furnizorii, potrivit domcumentului citat.
Componenta de Management al Achiziţiilor a fost implementată în peste 200 de organizaţii, printre acestea numărându-se Black Sea Terminal Georgia, Regia Autonomă a Apelor Valea Jiului, Administraţia Porturilor Maritime Constanţa, Kathrein, SN Petrom - sediul central şi sucursale de distribuţie, Aerostar.