SMA Real Estate Kluster devine din această vară partenerul de comunicare al Fabricii de Profile, o companie românească cu experienţă de peste un deceniu în personalizarea spaţiilor comerciale sau rezidenţiale, potrivit unui comunicat al companiei.
Pentru specialiştii de comunicare din SMA Real Estate Kluster, parteneriatul cu FDP aduce nu doar o extindere a portofoliului, ci şi o provocare în ceea ce priveşte comunicarea pentru această nişă din industria real estate.
"De peste 10 ani, Fabrica de Profile creează "detalii'. Am pornit businessul convinşi fiind că ceea ce facem noi este să oferim spaţiilor personalitate, echilibru şi multă armonie. În fiecare zi, prin faţa noastră trec poate sute de imagini, zilnic trecem pe lângă zeci de locuri, uneori ne rămân în minte, alteori nu, dar cu siguranţă nu uităm o casă cu ferestre frumoase, un spaţiu cu arhitectură inovativă. Până la urmă, despre asta sunt detaliile noastre: creativitate, unicitate, curaj şi armonie. Dacă noi suntem creatori de vizual, avem nevoie şi de un comunicator profesionist, creator de cuvinte frumoase. Ne bucurăm că viziunea noastră va putea fi comunicată de o echipă profesionistă cum este echipa SMA Real Estate Kluster", declară Dan Panciu, CEO Fabrica de Profile.
SMA Real Estate Kluster va coordona iniţiativele şi campaniile de comunicare corporate FDP, fiind nu doar un partener de comunicare, ci şi un promotor al curajului şi inovaţiei într-un domeniu de nişă.
"Colaborarea cu Fabrica de Profile va fi axată pe comunicarea detaliilor care fac diferenţa. Detaliile contează, ele evidenţiază şi dau personalitate. Când nimeni nu mai poate inventa roata, cineva trebuie să găsească moduri creative de a comunica firescul. Credem în parteneriatul cu FDP, tocmai pentru că ne unesc aceleaşi valori. Urăm bun venit echipei Fabrica de Profile în portofoliul nostru de antreprenori care construiesc cu pasiune, viziune şi atenţie la detalii", spune Bogdan Grigoraş, coordonator Departament PR Şerban & Musneci Associates.