SMYK All for Kids deschide al doilea magazin în Ploieşti pe 26 septembrie şi încheie anul cu 33 de unităţi pe piaţa naţional. Retailerul de origine poloneză specializat în comercializarea de jucării, articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii pentru copii a ales Shopping City Ploieşti pentru următoarea inaugurare de magazin, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Evenimentul va da clienţilor posibilitatea să se bucure de patru zile de reduceri la îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii şi jucării.
Fervoarea back-to-school poate s-a stins, însă cumpărăturile pentru nevoile şi dorinţele de zi cu zi ale copiilor ori pentru aniversări rareori iau pauză. Astfel, SMYK a decis să vină şi mai aproape de clienţii săi, intensificându-şi prezenţa pe piaţă cu o nouă unitate a reţelei, a doua din Ploieşti.
În spiritul tradiţiei retailerului, marea inaugurare din 26 septembrie se desfăşoară, de fapt, pe parcursul a patru zile (26-29.09) pline de reduceri şi surprize pentru cei care trec pragul magazinului din Shopping City Ploieşti. Toate articolele cu preţ întreg vor avea aplicată o reducere de 20%, iar primii 100 de clienţi care efectuează o achiziţie în zilele aferente deschiderii vor primi cadou câte un urs SMIKI.
Tot în perioada 26-29 septembrie, cei mici au la dispoziţie un interval orar generos - de la 12:00 la 18:00 - pentru a se bucura de face painting şi de simpaticele jucării modelate din baloane, iar clienţii care se înscriu în programul de fidelitate sunt aşteptaţi cu premii surpriză.
Magazinul inaugurat pe 26 septembrie în Shopping City Ploieşti - Str. Republicii nr.76, Blejoi - este al doilea deschis anul acesta şi al 33-lea din reţeaua SMYK în România. Cu o suprafaţă de aproximativ 400 de metri pătraţi şi o echipă de 9 angajaţi, noua unitate comercială este pregătită să facă faţă, prin adaptarea continuă a ofertei, preferinţelor tot mai clar conturate ale copiilor.
Acestea se îndreaptă către jucăriile interactive şi seturile creative, precum şi către articolele de îmbrăcăminte cu imprimeuri şi design la modă, dorinţe de împlinirea cărora se ocupă, cel mai adesea, membrii familiei extinse:
"Bunicii şi alte rude sunt clienţii care au mai mult nevoie de serviciile de consiliere ale echipei noastre atunci când achiziţionează produse pentru cei mici. Şi asta pentru că ei nu sunt în contact direct cu nevoile copilului, ci au un comportament de cumpărare orientat către tendinţe, mai degrabă. Aceasta este unul dintre motivele care ne susţin în extinderea reţelei noastre în oraşe în care suntem deja prezenţi, cum este Ploieştiul. În afară de aceasta, ştiam că venim din nou într-un oraş dinamic şi prosper, care deja cunoaşte şi apreciază oferta noastră." - Sorin Stancu, director general SMYK All for Kids România.
Un alt aspect observat în comportamentul clienţilor în ultimii ani este lipsa de planificare a cumpărăturilor pentru evenimentele sau momentele importante, acestea fiind lăsate pentru pe ultima sută de metri.
"În general, acestea au devenit zilele importante pentru retail, când toată lumea este în magazine căutând un produs în mod special, ori un cadou în general. Lucrăm intens la extinderea reţelei, pentru a fi cât mai aproape de clienţii noştri, indiferent de comportamentul de cumpărare pe care îl aplică" , explică directorul general al companiei.
Astfel, SMYK All for Kids are în plan deschiderea altor 4-5 locaţii în 2025, la împlinirea a 16 ani de activitate pe piaţa românească.