Sondaj Thoughtworks: 90% dintre consumatori îşi doresc reglementarea GenAI

S.B.
Miscellanea / 2 noiembrie 2023

Sondaj Thoughtworks: 90% dintre consumatori îşi doresc reglementarea GenAI

Thoughtworks a publicat rezultatele unui studiu global, care arată că există un apetit al consumatorilor pentru companiile care utilizează AI generativă (GenAI) în inovarea produselor şi serviciilor, dar numai acolo unde companiile sunt transparente şi comunică în mod proactiv modul în care o folosesc.

Cercetarea examinează ceea ce aşteaptă consumatorii de la companii pentru a-şi menţine licenţa socială GenAI pentru a inova cu reglementările emergente.

"GenAI: What consumers want" detaliază constatările din răspunsurile a 10.000 de consumatori din zece ţări.

Printre principalele rezultate sunt:

Există o cantitate egală între frică şi entuziasm în faţa GenAI

În tim pe 30% dintre respondenţi sunt mai degrabă entuziasmaţi de GenAI, alţi 42% dintre aceştia care sunt în acelaşi timp etuziasmaţi, dar şi îngrijoraţi

Există speranţă din partea a 83% dintre consumatori că organizaţiile pot folosi GenAI pentru a fi mai inovatoare şi pentru a le oferi servicii mai bune. Cei mai susceptibili de a cumpăra de la companii care folosesc GenAI ar face acest lucru pentru o mai mare inovaţie (59%), pentru a le oferi o experienţă mai bună pentru clienţi printr-o asistenţă mai rapidă (51%) şi o experienţă mai personalizată (50%).

Dar există o aşteptare ca întreprinderile să folosească tehnologia în mod etic în timp ce inovează (87%).

Majoritatea respondenţilor consideră că reglementarea este necesară pentru utilizarea responsabilă a GenAI

Oamenii recunosc necesitatea reglementării GenAI, guvernele jucând un rol vital în proiectarea, dezvoltarea şi implementarea acesteia. Marea majoritate (90%) este de acord că reglementările guvernamentale sunt necesare pentru a trage la răspundere întreprinderile pentru modul în care folosesc GenAI.

Dacă o afacere nu reuşeşte să încorporeze gândirea responsabilă şi etică atunci când utilizează GenAI, 93% dintre consumatorii intervievaţi spun că riscă să se confrunte cu impacturi negative, cum ar fi problemele legale şi de reglementare (65%) şi daune reputaţionale (65%).

Companiile trebuie să fie transparente în ceea ce priveşte utilizarea GenAI, altfel riscă să piardă clienţi actuali şi potenţiali. Cea mai mare parte a consumatorilor (85%) preferă afacerile care reprezintă transparenţa şi echitatea în utilizarea GenAI.

Business-urile au o licenţă socială pentru a opera GenAI

Dintre cei chestionaţi, 68% cred că firmele trebuie să-şi continue ritmul rapid de inovare GenAI în timp ce se dezvoltă reglementări guvernamentale eficiente.

Pentru ca afacerile să folosească GenAI în mod corespunzător, consumatorii cred că reglementările ar trebui să impună companiilor să sublinieze clar modul în care sunt utilizate datele (68%), să se asigure că nu există conţinut ilegal generat (63%) şi să dezvăluie când conţinutul este generat de GenAI (62%) .

Vorbind despre constatările raportului, Mike Mason, chief AI officer, Thoughtworks, a declarat, "Într-o lume în care încrederea este primordială, companiile trebuie să înţeleagă că a câştiga încrederea publicului prin AI etică nu este doar o obligaţie de reglementare, ci este un avantaj strategic. Timp de zeci de ani, Thoughtworks şi-a sfătuit clienţii cum să profite la maximum de avantajele celei mai noi tehnologii emergente, construind în acelaşi timp o guvernare responsabilă în procesele de afaceri pentru a proteja încrederea clienţilor".

Principal research manager în cadrul Vanson Bourne, Lauren Woodley, a precizat:

"Thoughtworks a luat o perspectivă unică asupra subiectului cu impact rapid al GenAI, explorând cum se simt consumatorii atunci când interacţionează cu companiile care o folosesc. Descoperirile sunt alarmante, consumatorii declarând multe îngrijorări cu privire la modul în care companiile le folosesc datele legate de GenAI. Acest lucru subliniază responsabilitatea socială pe care o au afacerile în construirea încrederii şi asigurarea consumatorilor. Dacă companiile sunt capabile să abordeze preocupările prin faptul că sunt proactive şi transparente, viitorul GenAI arată pozitiv - de la produse/servicii mai inovatoare, la o experienţă îmbunătăţită a clienţilor, rezultatele indică sentimente de entuziasm în rândul consumatorilor. Dar norul umbritor al fricii trebuie ridicat mai întâi".

Mason a adăugat: "GenAI oferă posibilităţi nesfârşite. Ajutăm clienţii noştri să experimenteze pentru a demonstra noi capabilităţi de care respondenţii la sondaj sunt încântaţi, cum ar fi generarea de idei pentru produse mai inovatoare, asistenţă mai rapidă şi experienţe mai personalizate şi apoi producerea acestor experimente ca software la nivel de întreprindere."

Raportul "GenAI: What consumers want" este disponibil pentre a fi download-at aici.

Fiţi alături de noi joi, 9 noiembrie 2023, la 8:30 a.m. ET, pentru o discuţie pe LinkedIn Live despre abordarea responsabilă a GenAI cu Mike Mason şi Fundaţia Mozilla Ramak Molavi Vasse'i moderată de reprezentantul Vanson Bourne Lauren Woodley.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb