Spar Group, companie americană specializată în furnizarea de servicii de marketing, îşi va extinde activitatea pe piaţa românească de profil, în urma unui joint-venture cu firma de consultanţă "Field Insights România". Noua societate va activa sub numele de "Spar Marketing România" şi va fi controlată în proporţie de 51% de grupul american.
"Parte a strategiei noastre de extindere, acest acord va intensifica promovarea brandului şi serviciilor Spar în această zonă", a declarat preşedintele companiei, Bob Brown.
Anul trecut, compania a încheiat două parteneriate de acest fel în India şi Africa de Sud. Portofoliul companiei cuprinde produse şi servicii de consultanţă, în vederea eficientizării activităţii şi creşterii vînzărilor şi profitului companiilor, producători sau retaileri, din diverse domenii. Potrivit companiei, succesul acestui parteneriat pe piaţa românească depinde de mai mulţi factori printre care modul în care va fi implementat acordul, evoluţia economiei româneşti, capacitatea noii firme de a se impune în faţa competitorilor prin produse şi servicii noi şi de calitate.