Brandocracy, platformă de consultanţă în branding şi marketing strategic, este în acest an partenerul strategic pe comunicare al Spark Generation, companie din domeniul educaţiei online pentru liceeni, care îşi propune să transforme educaţia şi să sprijine dezvoltarea tinerilor din întreaga lume, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Experţii Brandocracy susţin Spark Generation în demersurile sale de a-şi construi şi comunica mesajele despre iniţiativa de modernizare a educaţiei prin şcoală, de a aduce informaţii relevante despre acest proiect lansat pentru piaţa românească şi internaţională.
"Am pornit la drum cu dorinţa de a adapta modul de predare şi învăţare la nevoile actuale ale liceenilor. Deschiderea şi suportul pe care l-am primit foarte rapid din partea a numeroşi parteneri şi investitori ne-au arătat că direcţia pe care am ales-o este corectă şi că acum este un moment potrivit pentru schimbare şi evoluţie. Brandocracy este unul dintre primii parteneri care au crezut în noi şi ne-au pus la dispoziţie know-how-ul consolidat în zeci de proiecte de succes deja. Parteneriatul strategic a venit natural, plecând de la viziunea şi valorile comune pe care le-am validat încă de la primele discuţii. Căutăm partenerii potriviţi, alături de care să transformăm educaţia pentru noile generaţii", a declarat Raluca Manole, co-fondator şi director de marketing al Spark Generation.
Spark Generation este o platformă educaţională dedicată elevilor între 13-19 ani, din România şi din străinătate, vorbitori de limbă engleză, care doresc să urmeze cursuri acreditate Cambridge şi care au nevoie de un orar flexibil în procesul de şcolarizare. Acum, Spark Generation este prezentă în aproape 100 de şcoli, din ţară şi străinătate, ca soluţie de digitalizare a procesului de predare şi învăţare. Demersul fondatoarelor Spark Generation are la bază experienţa şi expertiza în educaţie validate în cadrul Transylvania College din Cluj-Napoca, una dintre cele mai cunoscute şcoli private din România.
"Am lucrat cu peste 50 de companii în ultimii cinci ani, iar rolul nostru, ca strategi, este să integrăm cifrele de business, poziţionarea brandului, instrumentele de comunicare şi cultura organizaţională. Educaţia şi inovaţia sunt două dintre valorile pe care se bazează filosofia de business a platformei de consultanţă, iar suportul nostru oferit Spark Generation a avut la bază, în primul rând, valorile comune şi obiectivele ambiţioase ale celor trei fondatoare. Fiind antreprenori, înţelegem foarte bine nevoile celor care au curajul de a începe şi dezvolta afaceri, de aceea ne dorim să sprijinim cât mai multe iniţiative antreprenoriale cu viziune, oferindu-le îndrumare şi exemple de bune practici. Dacă antreprenorii cresc, creşte şi mediul de afaceri, creşte România. Prin parteneriatul cu Spark Generation, am avut posibilitatea să mergem la bază, deoarece, în opinia noastră, dezvoltarea unei culturi antreprenoriale sănătoase poate începe chiar în anii de şcoală. Misiunea Spark Generation este de a forma tinerii de azi pentru a deveni liderii responsabili de mâine, iar Brandocracy îşi doreşte să contribuie la drumul lor spre succes şi creştere", a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy.
În ultimii patru ani, Spark Generation s-a transformat constant, devenind o soluţie educaţională care construieşte o nouă generaţie de adolescenţi curajoşi, rezilienţi şi pregătiţi pentru viitorul lor, de părinţi liniştiţi şi mândri, de educatori inspiraţi şi care inspiră, de lideri de şcoli care devin modele de urmat. Susţinut de o investiţie iniţială de 1,5 milioane de euro, startup-ul a deschis o nouă rundă de finanţare, fondurile obţinute urmând să fie folosite pentru creşterea numărului de elevi ce au acces la cursuri, dar şi pentru introducerea de noi tool-uri AI. În momentul de faţă, cursurile sunt accesate de peste 9.000 de utilizatori, din peste 25 de ţări din lume.
Brandocracy este un concept - platformă care integrează competenţe ale profesioniştilor de marketing, branding şi comunicare, având în centrul tuturor demersurilor oamenii şi obiectivele de business, deopotrivă. Experţii Brandocracy asigură consultanţă în construcţia de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience şi employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere naţională şi internaţională.