Sphera Franchise Group, holdingul care deţine compania ce administrează în sistem de franciză brandul KFC pe plan local, îşi extinde reţeaua de restaurante inaugurând cea de-a patra unitate şi prima de tip Drive Thru (DT) din Timişoara, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Potrivit sursei citate, deschiderea noului restaurant este în linie cu filosofia de creştere a companiei şi cu strategia de business stabilită pentru anul în curs, KFC ajungând astfel la o reţea de 95 de unităţi la nivel naţional.
KFC DT Funshop Park, cel mai nou restaurant din portofoliu, este amplasat în incinta centrului comercial Funshop Park Timişoara, din Calea Stan Vidrighin nr.7. Cu o suprafaţă totală de aproximativ 390 mp, din care o terasă de 50 mp, acesta este construit la standarde internaţionale în ceea ce priveşte designul, digitalizarea şi facilităţile oferite: kiosk-uri de comandă, meniuri digitale şi pe linia de drive, panouri digitale care afişează ordinea comenzilor şi progresul lor, casă dedicată pentru ridicarea comenzilor plasate online.
Odată cu inaugurarea noului restaurant din Timişoara, KFC creează 50 de locuri de muncă, iar venitul net la care poate ajunge un Crew Member (Lucrător Bucătărie sau Casier) este de 3.000 lei din a 3-a lună de colaborare. Suma include salariul de bază, tichetele de masă şi bonusuri sau prime acordate conform criteriilor interne. Angajarea nu este condiţionată de experienţa anterioară de lucru, principalele calităţi urmărite la viitorii colegi fiind atitudinea pozitivă, motivaţia şi dorinţa de dezvoltare personală şi profesională.
"Extinderea reţelei KFC cu încă un restaurant de tip Drive thru este o nouă realizare, locaţiile de acest tip fiind prioritare în strategia noastră de expasiune. Restaurantele Drive-Thru oferă accesibilitate la achiziţionarea produselor, care se face direct din maşină, şi rapiditate, linia de drive fiind un canal de servire separat. Prin astfel de unităţi venim în întâmpinarea clienţilor, care au nevoie de soluţii rapide la orice oră, pentru servirea mesei", a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.
Orarul de funcţionare al primului KFC Drive Thru din Timişoara este 09:00 - 24:00, iar clienţii pot opta atât pentru servirea în incintă, cât şi la pachet, preluând comenzile din restaurant sau de la fereastra de drive. În plus, serviciul Click&Collect le permite consumatorilor să plaseze o comandă de oriunde şi oricând, iar ulterior să o preia din restaurantul selectat sau să savureze produsele acolo.
În contextul actual, pe fondul pandemiei de COVID-19, în toate restaurantele KFC din ţară sunt urmate în continuare o serie de măsuri de siguranţă precum igienizarea spaţiilor de lucru şi a zonelor frecventate de clienţi şi respectarea cu stricteţe a procedurilor de spălare şi igienizare a mâinilor.
KFC a intrat pe piaţa din România în 1997, odată cu deschiderea primului restaurant din Bucureşti. Brandul a continuat să se dezvolte pe parcursul celor 25 de ani de activitate, iar în acest moment reţeaua numără 95 de unităţi în 37 de oraşe, atât de tip Drive-Thru, cât şi stradale şi food court, fiind cel mai mare lanţ din România ca număr de locaţii, se precizează în comunicat.