Spotul Mazda "Sfidează convenţiile" câştigă premiul TED

F.A.
Comunicate de presă / 7 martie 2012

Lunea trecută, spotul "Sfidează convenţiile", parte din actuala campanie de brand Mazda, lansată anul trecut la Salonul Auto de la Geneva, a fost ales unul din cele 10 câştigătoare a celei de-a doua competiţii anuale Ads Woth Spreading, organizată de TED, o organizaţie non-profit ce reuneşte în cadrul unor evenimente globale persoane din trei domenii Tehnologie, Divertisment şi Design, potrivit unui comunicat de presă.

Campania a fost dezvoltată de Cosmo, agenţia Mazda pentru Europa.

"Suntem încântaţi să fim recunoscuţi pentru parteneriatul cu Mazda. Este pentru prima dată când o agenţie din Germania a fost recompensată de TED, reprezentând o recunoaştere a talentului Mazda, JWT şi ale tuturor agenţiilor partenere", a declarat Stef Tiratelli, CEO Cosmo.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

13 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6879
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3062
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9723
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.4124

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb