Stailer, platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumuseţare, lansează o colecţie de Non-Fungible Tokens, Shine, pe blockchain-ul Elrond şi vor putea fi achiziţionate atât cu moneda Egld, precum şi cu orice card bancar. Cele 8888 de NFT-uri reprezintă singura colecţie care va fi lansată de Stailer în România.
Tehnologia blockchain permite start-up-ului tech Stailer, care a atras finanţări totale de 2 milioane de euro în 12 luni, să emită carduri de fidelizare a căror existenţă nu mai este condiţionată de identitatea unei persoane, ci de posesia unui voucher digital care este transmisibil. Tehnologia permite astfel deţinătorilor să cedeze sau chiar să vândă acest privilegiu altor persoane.
Deţinătorii colecţiei Shine vor avea preţuri reduse cu până la 35% la toate saloanele participante în programul Stailer ads şi orice serviciu rezervat prin aplicaţie va aduce utilizatorilor 1 euro cashback, tratament preferenţial, băuturi şi o serie de discounturi. În plus, utilizatorii vor avea acces gratuit la evenimentele de beauty organizate de Stailer, iar fiecare salon din reţea va lista individual beneficiile acordate deţinătorilor colecţiei. În plus, recenziile oferite saloanelor de către deţinătorii colecţiei Shine au statut special şi vor fi evidentiate separat. Totodată, recenziile gold au impact asupra algoritmului de căutare, influenţând ordinea în care sunt afişate saloanele utilizatorilor.
Colecţia va fi lansată în luna iunie 2022, iar 7% din valoarea colecţiilor va fi donată: 5% către Fundaţia "Jeni Mandachi", lansată de antreprenorul Ştefan Mandachi, şi 2% pentru asociaţiile de beauty din România pentru susţinerea industriei locale.
"Lumea se mişcă mai rapid ca niciodată, tehnologia şi inovaţia ne ajută să ţinem pasul cu ritmul tot mai alert, iar piaţa NFT-urilor reprezintă o oportunitate pentru utilizatori. De la momentul lansării, Stailer a digitalizat peste 1500 de saloane şi frizerii din industria de înfrumuseţare. Am pus la dispoziţie unelte gratuite care odată implementate au permis consumatorilor să verifice în timp real disponibilitatea şi să se programeze online. Mai departe, obiectivul nostru este de a capitaliza compania cu scopul de a îmbunătăţi tehnologia şi să ne lansăm internaţional în Budapesta şi Istanbul. Suntem pregătiţi", a declarat Andrei Ursachi, CEO şi co-fondator al Stailer.
Designerul colecţiei este creatorul de modă Cătălin Botezatu. NFT-urile anunţate de Stailer înfăţişează un unicorn, care reprezintă simbolul suprem al eleganţei şi al bunăstării, iar accesorizarea acestor NFT-uri este realizată în concordanţă cu tendinţele momentului în industria modei.
Prin emiterea acestor "legitimaţii VIP", Stailer împuterniceşte deţinătorii şi îi transformă într-o "autoritate de control" cu rolul de a evalua gama saloanelor de lux într-un mod obiectiv şi transparent. Va rezulta de aici o ierarhie a celor mai bune saloane de lux care va fi pusă la dispoziţie utilizatorilor interesaţi de astfel de servicii.
NFT sau Token Nefungibil reprezintă un activ financiar prezentat printr-o formă de artă (imagini, videoclipuri, muzică şi obiecte din jocuri video).
Nefungibilitatea vine din faptul că fiecare NFT este unic, este un obiect digital care nu poate fi replicat. Dacă în cazul criptomonedelor sau fiat poţi avea mai mult din acelaşi activ digital şi poate fi cheltuit, în cazul NFT-urilor nu pot există două la fel. Unicitatea acestor active, teoretic vorbind, ar trebui să ajute la creşterea valorii lor pe termen lung conform regulii de bază a finanţelor - "cerere şi ofertă". Un activ unic cu cerere mare va atrage automat o creştere a preţului în timp.
Stailer a anunţat recent a patra investiţie în valoare de 1 milion de euro de la un grup investitori de tip angel. Tranzacţia a ridicat valoarea finanţărilor atrase de Stailer la 2 milioane de euro. Noua rundă de finanţare de un milion de euro are ca obiectiv consolidarea metricilor de performanţă (KPI) şi pregătirea companiei pentru intrarea în acţionariat a fondurilor de investiţii. Investiţia marchează intrarea companiei în etapa de scaleup. Ca parte a strategiei de dezvoltare, Stailer şi-a consolidat poziţia în piaţa locală, iar până la sfârşitul anului 2022 să îşi extindă reţeaua în toate oraşele din România.