Starcom lansează "Studiul Valorilor"

F. A.
Companii #Media-Advertising / 6 decembrie 2010

Agenţia de media Starcom a realizat în premieră în ţara noastră "Studiul Valorilor" prin care sunt explicate alegerile oamenilor pentru anumite produse sau canale media nu în funcţie de demograficele obişnuite, ci în funcţie de valorile pe care oamenii le au, informează un comunicat remis redacţiei.

Studiul împarte populaţia României în 4 cadrane în funcţie de două axe reprezentative: Autonomie-Comunitate, Responsabilitate-Dorinţă. "Studiul Valorilor" are la bază metodologia semiometriei şi a fost derulat de către compania de research Kantar Media pe un eşantion de 2.500 de oameni, reprezentativ pentru populaţia urbană.

"Între consumul de branduri, consumul de media şi stilul de viaţă există o legătură foarte strânsă. Numitorul comun al alegerii este suprapunerea de valori. Prin acest studiu, Starcom pune la dispoziţia clienţilor săi un model eficient de segmentare şi planificare. Cercetarea vine să completeze în mod unic datele de audienţă deja existente", a afirmat Carmen Chipuc, Managing Director la Starcom MediaVest Group.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Feb. 2025
Euro (EUR)Euro4.9773
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7543
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2911
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0152
Gram de aur (XAU)Gram de aur447.9253

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
aages.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
thediplomat.ro
tophotelawards.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb