Agenţia de media Starcom a realizat în premieră în ţara noastră "Studiul Valorilor" prin care sunt explicate alegerile oamenilor pentru anumite produse sau canale media nu în funcţie de demograficele obişnuite, ci în funcţie de valorile pe care oamenii le au, informează un comunicat remis redacţiei.
Studiul împarte populaţia României în 4 cadrane în funcţie de două axe reprezentative: Autonomie-Comunitate, Responsabilitate-Dorinţă. "Studiul Valorilor" are la bază metodologia semiometriei şi a fost derulat de către compania de research Kantar Media pe un eşantion de 2.500 de oameni, reprezentativ pentru populaţia urbană.
"Între consumul de branduri, consumul de media şi stilul de viaţă există o legătură foarte strânsă. Numitorul comun al alegerii este suprapunerea de valori. Prin acest studiu, Starcom pune la dispoziţia clienţilor săi un model eficient de segmentare şi planificare. Cercetarea vine să completeze în mod unic datele de audienţă deja existente", a afirmat Carmen Chipuc, Managing Director la Starcom MediaVest Group.