Compania globală de tehnologie Stefanini, prin subsidiara sa din România, a reproiectat complet aplicaţia pentru livratori a celei mai mari companii de curierat din ţară, FAN Courier. Proiectul, finalizat la timp pentru a zecea ediţie Black Friday, permite curierilor să genereze AWB-uri pe loc, fapt care în trecut era imposibil şi creştea sensibil timpul de livrare, potrivit unui comunicat de presă.
Iniţiată simultan cu o reîmprospătare a parcului de PDA-uri pentru cei peste 3000 de curieri ai companiei client, reproiectarea aplicaţiei a presupus construirea unei noi arhitecturi, care a dus la o viteză de lucru şi un nivel de securitate mult îmbunătăţite.
Florin Ştefan, Directorul Operaţional al Diviziei de Dezvoltare de aplicaţii în cadrul Stefanini EMEA a spus: "Proiectul de redesenare a unei aplicaţii pentru curierat, la cea mai mare firmă de profil din România şi având ca termen de livrare obiectiv, Black Friday, vârful de cumpărături al întregului an a fost o provocare în adevăratul sens al cuvântului. Pentru un curier, aplicaţia pe care o foloseşte în fiecare zi este cel mai important şi mai util instrument de lucru. Familiaritatea şi uşurinţa în utilizare au fost principiile cheie după care ne-am ghidat în realizarea acestui proiect."
Redesenând aplicaţia de curierat după o perioadă îndelungată de utilizare a precedentei versiuni, echipa Stefanini a trebuit să ţină cont de evoluţiile tehnologice survenite între timp şi să creeze o interfaţă de utilizare, uşor de adoptat, care să încorporeze noile funcţionalităţi pe care şi le dorea clientul.
Liviu Petre, Operations Delivery Manager, Stefanini EMEA a declarat: "Pe final de an, companiile de curierat sunt extrem de aglomerate, numărul de livrări creşte exponenţial, iar clienţii contează pe termenele de livrare cu care sunt obişnuiţi pe parcursul anului. Orice întârziere poate crea probleme, după cum orice modalitate de a simplifica procesul de predare/ primire şi de a reduce timpul de livrare poate ajuta enorm. Aceasta a fost una dintre misiunile noastre principale".
În acelaşi timp, pe lângă noile funcţionalităţi, aplicaţia a trebuit să încorporeze un nivel mai ridicat de securitate, adecvat cantităţii de date sporite pe care o poate procesa acum şi volumului crescut de comenzi şi livrări.
Liviu Petre a spus: "Implementarea noii aplicaţii la nivelul curierilor s-a realizat prin intermediul unor traininguri făcute direct de client, dar noi am rămas la dispoziţia sa cu un număr de specialişti pentru a răspunde oricăror întrebări sau probleme rezultate în urma acestora sau din utilizare. Viteza cu care a fost adoptată aplicaţia de către curieri până în prezent ne bucură foarte mult şi ne îndreptăţeşte să credem că am reuşit, împreună cu clientul, să creăm un instrument de lucru funcţional şi rapid, aşa cum ne-am dorit."