Berea super-premium Stella Artois a primit de curînd o nouă sticlă, potrivită pentru "statutul" său. Noutatea constă în faptul că eticheta se poate simţi în relief pe sticlă, ceea ce aduce mărcii "Stella Artois" o notă în plus de eleganţă şi distincţie.
Mihai Albu, Director General Interbrew România, a declarat: "Stella Artois este o bere cu tradiţie îndelungată, de o calitate incontestabilă. Am convingerea că noua sticlă Stella Artois, sofis-ticată şi elegantă, se va dovedi încă o dată pentru consumatorul român punctul de referinţă al berii de calitate".
Lansarea noii sticle Stella Artois a avut loc, la începutul aces-tei săptămîni, în cadrul unui eveniment inedit, desfăşurat la Teatrul Bulandra din Bucureşti. În spectacolul intitulat sugestiv "Metamorfoze", protagoniştii au celebrat, în cadrul a patru momente distincte, fiecare dintre cele patru elemente primare; aer, apă, foc şi pămînt. Supuse unui proces de metamorfozare, acestea au dat naştere noii sticle Stella Artois.
Interbrew România produce Stella Artois pe piaţa locală din mai 1997, iar din anul 2000 a pus la dispoziţia consumatorilor singura bere din România îmbuteliată în cutie cu eticheta în relief. Conform studiilor de piaţă independente, Stella Artois este liderul segmentului super-premium.