Compania STIHL anunţă demararea primului program naţional de service preventiv pentru motocoase, prin intermediul distribuitorilor locali. Programul se adresează posesorilor de motocoase STIHL, fie că sunt din zona profesioniştilor din domeniul peisagisticii sau pur şi simplu utilizatori casnici, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Prin demararea acestui program în service-urile partenerilor noştri am avut în vedere două obiective. Primul este legat de faptul că un motor întreţinut corect, la fel ca şi la maşină, consumă şi poluează mai puţin. Deci încercăm ca prin orice program pe care îl implementăm să avem şi o abordare prietenoasă cu mediul. Al doilea obiectiv este legat de faptul că ne apropiem de sezonul în care încep lucările de îngrijire a spaţiilor verzi, când se fac cele mai multe revizii la astfel de utilaje şi dorim să evităm supraagolmerările în service. Astfel, utilizatorii vor putea beneficia de motounealtă exact la momentul la care doresc, fără a mai sta să aştepte pentru revizie sau pentru diverse alte reparaţii, atunci când acestea ar trebuie să fie la lucru. Însă, un aspect la fel de important este faptul că aplicarea unui service preventiv pentru un astfel de utilaj reduce mult costurile cu întreţinerea în timp, prelungind viaţa utilajului şi a componentelor", declară Ioan Mezei director STIHL România.
În prezent, la nivel naţional, se estimează că sunt câteva sute de mii de utilizatori de motocoase STIHL, cei mai mulţi fiind declaraţi şi fani ai brandului, deţinând şi alte tipuri de utilaje ale producătorului german. În reţeaua STIHL din România operează peste 400 de magazine din care mai mult de 300 sunt dotate şi cu unităţi de service.