STIHL România alocă 120.000 euro pentru perfecţionarea managementului şi a angajaţilor

Elena Deacu
Companii #Construcţii / 27 aprilie 2015

Foto: Ioan Mezei

Foto: Ioan Mezei

STIHL România investeşte 120.000 euro într-un program unic în ţară de perfecţionare a managementului şi a angajaţilor la nivel de reţea, arată un comunicat al companiei remis redacţiei.

Potrivit documentului, anunţarea noilor programe de investiţii ale STIHL România face din afacerea cu motounelte un business atractiv pentru micii investitori din România.

Un showroom de referinţă STIHL trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic şi depozitare, mai precis 150-200 de mp. Pentru dezvoltarea unei reprezentaţe pe noul concept (flagship store) sunt necesari până la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL România îşi poate asuma până la 25 procente.

"Intenţia noastră este ca showroom-urile şi atelierele dealerilor STIHL să crească nivelul actului de vânzare şi service. În momentul în care am început implementarea acestui concept, am constat că astfel de investiţii erau prevăzute deja chiar de către o parte a dealerilor noştri, iar faptul că noi le-am ieşit în întâmpinare le conferă un plus de încredere în demersul lor", declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

O serie de dealeri noi se alătură reţelei STIHL România cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro. "Avem deja aplicaţii pentru dealeri care doresc să înceapă afacerea cu mai multe magazine de la bun început. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alături de noi este acela al susţinerii pe care noi o acordăm din primul moment. Aici este vorba de susţinere financiară, managerială şi educaţională", precizează Ioan Mezei.

Odată cu investiţiile de ordin superior în spaţiile de showroom şi ateliere, STIHL a demarat un amplu program de training pentru dealeri şi angajaţii lor, unic în România. Cursurile urmăresc creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii precum management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică etc.

Un român cu abilităţi de vânzări sau tehnice, odată intrat în programul de training STIHL, îşi va îmbunătaţi performanţele, după modele deja testate în reţea, potrivit companiei. "Acest program îl va ajuta pe antreprenor să supravieţuiască în climatul economic tumultos de la noi, iar pe angajat să se perfecţioneze, dar să aibă şi posibilitatea să dovedească absolvirea cursurilor STIHL România", menţionează reprezentantul companiei.

"România este o piaţă pilot pentru acest program la nivelul pieţelor din această zonă a Europei. Este clar că suprafeţele mari de retail dedicate bricolajului atrag un număr mare de clienţi, asta însă cu bune şi cu rele. Noi ştim însă că accesoriile şi serviciile sunt extrem de importante pentru această piaţă, iar serviciile post-vânzare sunt vitale pentru ca un echipament să funcţioneze pe o perioadă lungă de timp. Comportamentul de consum arată că un posesor de motocoasă sau de motoferăstrău va căuta în proximitate un atelier bine utilat şi cu servicii profesioniste pentru diverse acţiuni de mentenanţă a utilajelor. Atunci acela trebuie să fie unul STIHL", precizează Ioan Mezei.

Reprezentantul STIHL adaugă că investiţia în programul de training se va ridica la aproximativ 120.000 de euro, resurse financiare ale STIHL de care vor beneficia mai ales dealerii care vor intra în acest program. "Vorbim aici de un potenţial cel puţin 1000 de oameni la nivel naţional care sunt angrenaţi în activitatea dealerilor STIHL România".

În prezent, reţeaua STIHL din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine şi spaţii de service. STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,8 miliarde de euro, în creştere cu 1,4% faţă de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu 120 de importatori şi având o prezenţă în 160 de ţări. STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb