STIHL România investeşte peste 3 milioane de euro în dezvoltarea reţelei de dealeri

E.D.
Companii #Construcţii / 6 octombrie 2014

Compania STIHL România îşi redefineşte conceptul de magazin, prin dezvoltarea unui concept nou de spaţiu comercial, un aşa numit "flagship store", care va fi implementat până la sfârşitul lui 2015 la nivelul dealerilor, investiţie în valoare de peste 3 milioane de euro.

Potrivit unui comunicat al companiei, investiţia va fi direcţionată către creşterea suprafeţelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare şi training.

În prezent, în reţeaua STIHL activează circa 200 dealeri, care operează în jur de 300 de magazine şi spaţii de service. "Ne dorim ca la STIHL să avem cel mai ridicat standard de magazine din domeniu în toată ţara şi din acest motiv ne vom concentra resurse importante pentru dezvoltarea reţelei. Îi vom sprijini pe dealerii noştri inclusiv financiar pentru implementarea noilor standarde. Toate aceste schimbări vor produce o consolidare calitativă a reţelei , cu un standard ridicat al serviciilor, de care vor beneficia în ultimă instanţă toţi clienţii noştri", declară Ioan Mezei, director general STIHL.

Pe lângă ridicarea standardului comercial şi de servicii, STIHL se va concentra şi pe dezvoltarea unor tehnici noi de comunicare cu clienţii. "Suntem foarte conştienţi că, în domeniul nostru, comunicarea cu beneficiarii este esenţială, iar în piaţa în care activăm aceasta este deficitară, mai ales din cauza faptului că astfel de produse se vând şi pe suprafeţele mari, fără a beneficia de consiliere. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularităţi tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare", explică Ioan Mezei.

Pe lângă dezvoltarea calitativă, STIHL îşi menţine obiectivul de creştere cu minim 20 de distribuitori în acest an. "Aşteptăm în continuare alături de noi persoane cu spirit antreprenorial care îşi doresc să dezvolte o afacere împreună cu o companie germană de top. Aceştia beneficiază de tot suportul nostru, inclusiv de training-uri tehnice şi de management. Sprijinul pe care îl oferim este o oportunitate mai ales pentru tinerii serioşi, cu înclinaţii tehnice, care vor să se dezvolte pe propriile picioare, mai ales că investiţiile de start-up sunt minimale, acestea ridicându-se la aproximativ 10-15 mii de euro", adaugă Ioan Mezei.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,81 miliarde de euro, în creştere cu 1,4% faţă de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu 120 de importatori şi având o prezenţă în 160 de ţări.

STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb