STIHL România, sucursală a grupului STIHL anunţă un parteneriat strategic cu HORNBACH, un renumit brand german de bricolaj, pentru a aduce produsele de înaltă calitate într-un mediu nou şi accesibil. Această colaborare reprezintă o premieră în România, oferind consumatorilor oportunitatea de a achiziţiona utilaje premium STIHL direct din magazinul HORNBACH din Baloteşti, începând de astăzi, 30 mai. În următoarele şase luni, brandul îşi va extinde prezenţa şi în locaţiile din Militari, Berceni, Braşov şi Constanţa, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Într-un context dinamic, marcat de o creştere a cererii pentru utilaje cu acumulator de înaltă performanţă şi a interesului pentru produse premium, STIHL a luat decizia strategică de a accesa un nou canal de distribuţie, prin parteneriatul cu HORNBACH, deschizând noi oportunităţi pentru consumatori. Această iniţiativă nu numai că oferă acces extins la produsele STIHL, dar aduce şi o gamă diversificată de utilaje şi accesorii premium grădinarilor pasionaţi într-un mediu mai accesibil, potrivit comunicatului.
"Suntem mândri de acest proiect şi suntem de părere că a decurs natural, în linie cu nevoile pieţei. Ne bucurăm de parteneriatul cu HORNBACH, prin prisma similitudinilor dintre cele două companii: ambele sunt afaceri de familie, branduri germane premium, calitatea fiind elementul comun. Astfel, avem încredere că vor fi satisfăcuţi chiar şi cei mai exigenţi cumpărători." - a declarat Simona Anca-Măntescu, general manager Andreas STIHL Motounelte România.
Radu Oniga, CEO HORNBACH România, a adăugat: "Suntem încântaţi de implementarea acestui parteneriat strategic cu Andreas STIHL Motounelte România. Conform unui studiu intern, aproximativ 60% dintre clienţii noştri deţin case cu grădini, iar cererea pentru produse de înaltă calitate este în continuă creştere. Astfel, prin acest parteneriat, adăugăm un nou brand în portofoliul nostru şi răspundem direct nevoilor clienţilor noştri, oferindu-le acces la unele dintre cele mai calitative produse disponibile pe piaţă."
Magazinul HORNBACH din Baloteşti a fost selectat pentru implementarea iniţială a acestui proiect, oferind o experienţă de cumpărare inedită şi memorabilă. O zonă dedicată brandului STIHL în secţiunea de Grădină a magazinului permite clienţilor să exploreze şi să achiziţioneze produsele preferate într-un mod convenabil. Sortimentul actual cuprinde 76 de utilaje, predominant pe acumulator şi electrice, împreună cu 67 de accesorii complementare. Printre produsele disponibile se numără:
MSA 300: Cel mai puternic motoferăstrău cu acumulator de la STIHL, proiectat special pentru operaţiuni profesionale.
Sistemul AS de utilaje cu acumulatori: Perfect pentru lucrări ocazionale de grădinărit, aceste utilaje compacte sunt uşor de manevrat şi foarte versatile, se menţionează în comunicat.