Studiu Brand Management: Publicitatea indoor în malluri rămâne una dintre cele mai eficiente metode de promovare

A.D.
Comunicate de presă / 3 octombrie

Sursa foto: Brand Management

Sursa foto: Brand Management

Într-o lume tot mai digitalizată, reclamele plasate strategic în centrele comerciale au un impact vizual semnificativ. Publicitatea indoor în centrele comerciale rămâne una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru branduri. Studiul realizat în prima parte a acestui an de către Brand Management, liderul pieţei de indoor advertising din România, arată că 80% dintre vizitatori îşi amintesc că au văzut reclame în malluri, iar 62% dintre aceştia au achiziţionat produse ca urmare a expunerii la aceste reclame.

Deşi comerţul online îşi menţine creşterea, 62% dintre consumatori spun că au cumpărat produse în urma publicităţii din malluri. Generaţia X (68%) şi utilizatorii frecvenţi ai mallurilor (70%) sunt grupurile cele mai influenţate de aceste reclame. Studiul Brand Management arată, de asemenea, că publicitatea indoor este percepută ca fiind mai utilă decât alte forme de publicitate, cum ar fi televiziunea (25% vs. 15%) sau panourile stradale (22% vs. 14%).

"Mallurile reprezintă un spaţiu de promovare unic, unde consumatorii au oportunitatea de a interacţiona direct cu produsele şi brandurile, crescând astfel semnificativ şansele de conversie. Este un mediu preferat de generaţia X şi de utilizatorii frecvenţi, devenind un punct strategic de interacţiune între branduri şi public. Publicitatea indoor în aceste spaţii reprezintă un canal esenţial pentru marketeri, oferind expunere maximă şi influenţând în mod direct deciziile de cumpărare", a declarat Georgian Drăghici, director comercial Brand Management.

În ce priveşte preferinţele consumatorilor consumatorilor, online sau magazine fizice, 68% dintre participanţii la studiu preferă să viziteze un magazin fizic pentru a vedea produsul înainte de a-l achiziţiona online. Procentul este şi mai ridicat în rândul utilizatorilor frecvenţi (74%) şi al bărbaţilor (73%). 80% dintre respondenţi au afirmat ca îşi fac cumpărăturile alimentare din magazine fizice. Mai frecvent achiziţionate din magazine sunt şi îmbrăcămintea pentru bărbaţi (70%) şi accesoriile (67%).

În ce priveşte utilitatea publicităţii în malluri, 37% dintre respondenţi consideră că este foarte utilă.

Reclamele plasate strategic în centrele comerciale au un impact vizual semnificativ, 71% dintre consumatori recunosc că reclamele de brand sunt cele mai vizibile, urmate de oferte şi promoţii (65%) şi prezentări de produse (34%).

"Publicitatea indoor nu doar captează atenţia, ci şi modelează comportamentul de cumpărare. Într-un peisaj publicitar tot mai saturat, prezenţa reclamelor în malluri se remarcă prin memorabilitate şi capacitatea de a influenţa direct deciziile consumatorilor. Fie că vorbim despre branduri consacrate, lansări de produse sau campanii promoţionale, mallurile oferă companiilor o platformă unică pentru a-şi transmite mesajele într-un mod captivant şi eficient, cu impact imediat asupra publicului", a adăugat Georgian Drăghici, director comercial Brand Management.

Studiul de piaţă al Brand Management a fost realizat de către Reveal Marketing Research şi s-a desfăşurat online, în perioada 10 - 19 mai 2024, pe un eşantion reprezentativ de peste 800 de respondenţi. Marja de eroare este de +/-3.5% la un nivel de încredere de 95%, se transmite într-un comunicat la redacţie.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb