Studiu Klarna: 83% dintre Millennials şi 93% dintre GenZ fac cumpărături online cel puţin o dată pe lună

T.B.
Companii / 2 august 2023

Studiu Klarna: 83% dintre Millennials şi 93% dintre GenZ fac cumpărături online cel puţin o dată pe lună

Klarna, reţeaua globală de plăţi şi destinaţia de cumpărături bazată pe inteligenţă artificială, anunţă rezultatele unui studiu despre obiceiurilor de cumpărare ale GenZ şi Millennials, se arată într-un comunicat transmis pentru bursa.ro. Datele evidenţiază modul în care cele două generaţii se raportează la procesul de cumpărare, de la cercetarea opţiunilor şi până la modul în care preferă să plătească.

De obicei, procesul de cumpărare începe prin căutarea produsului sau produselor dorite. Românii care fac parte din generaţia Z şi Millennials preferă în mod clar să îşi înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenţii GenZ şi 89% dintre respondenţii Millennials declară că îşi alocă de obicei un timp pentru a se informa, înainte de a cumpăra efectiv, arată datele studiului Klarna. În ceea ce priveşte plata achiziţiilor lor, în special pentru produsele mai scumpe, atât GenZ (43%) cât şi Millennials (45%) ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now Pay Later, cum ar fi Klarna, în locul cardului de credit tradiţional - acest lucru evidenţiază nevoia de opţiuni de plată multiple care nu se bazează pe modelele actuale ale sistemului bancar.

În medie, cele trei categorii de top preferate atât de GenZ, cât şi de Millennials sunt: Îmbrăcăminte şi încălţăminte, Electronice şi Entertainment - indiferent dacă analizăm achiziţiile online sau pe cele din magazine fizice, potrivit sursei citate. O altă similitudine între aceste două generaţii este că 63% dintre GenZ şi acelaşi procent dintre Millennials plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice, cu toate că 93% dintre GenZ şi 83% dintre Millennials fac cumpărături online cel puţin o dată pe lună.

Referitor la suma de bani pe care aceste două generaţii o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenţii GenZ cheltuiesc între 51 şi 2000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie a achiziţiilor între 550 şi 600 de lei, în timp ce, pentru Millennials, procentul creşte la 82%, cu o valoare medie a achiziţiilor între 750 şi 800 de lei, conform datelor studiului.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Piața imobiliară ar putea fi pe cale să devină și mai inaccesibilă, deoarece prețurile locuințelor vor crește cu 6% în 2023 și cu 7% în 2024, spune think tank-ul.

    Prețurile locuințelor vor crește cu 6% în 2023, a estimat Centrul de locuințe al Institutului American Enterprise. 

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb