STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH:  1 din 2 cetăţeni sunt dispuşi să plătească mai mult pentru produse sustenabile

G.D.
Companii / 12 septembrie 2022

1 din 2 cetăţeni sunt dispuşi să plătească mai mult pentru produse sustenabile

Reveal Marketing Research în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, TRANSAVIA şi Xella a realizat un studiu reprezentativ la nivel naţional pentru a înţelege cum definesc românii conceptul de "verde" şi de a măsura comportamentele sustenabile ale acestora, conform unui comunicat remis redacţiei. Înţelegerea acestor percepţii este fundamentală în contextul în care sustenabilitatea favorizează apariţia anumitor comportamente tipice de consum.

Potrivit sursei citate, ca răspuns la ameninţarea din ce în ce mai mare a epuizării resurselor Pământului, Organizaţia Naţiunilor Unite propunea în 2015 o agendă ambiţioasă şi universală de transformare a lumii noastre, ce cuprinde 17 obiective pentru dezvoltare durabilă (ODD), cu termen de implementare până în anul 2030. Scopul celor 17 ODD este de a asigura o viaţă sustenabilă, prosperă şi echitabilă pe planetă pentru toată lumea, în prezent şi în viitor, iar atingerea acestuia necesită o serie de iniţiative ce înglobează sferele ecologice, sociale şi politice.

Peste 70% dintre români sunt interesaţi să ducă un stil de viaţă sustenabil.

Peste jumătate dintre români (54%) declară că ar fi dispuşi să plătească mai mult pentru produse care sunt promovate ca fiind sustenabile.

61% dintre români consideră produsele ecologice de o calitate mai bună decât cele standard.

Rezultatele celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research arată că dimensiunea ecologică a sustenabilităţii primează într-o măsură semnificativ mai mare în raţiunea românilor comparativ cu implicaţiile sociale sau politice ale acesteia.

Aşadar, în viziunea românilor, sustenabilitatea este înţeleasă prin intermediul a trei piloni ce ocupă în mod repetat poziţii fruntaşe în "traducerea" semnificaţiei conceptului: protejarea mediului înconjurător, reducerea risipei îndeosebi prin reciclare şi sănătatea, se mai arată în comunicat.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Aia 70% din cei ce vor sa duca un trai sustenabil mint de ingheata apele.Cati folosesc de exemplu transportul in comun in locul auto propriu? Asa la sondaje de opinie suntem ecologisti sadea ! Mai greu e cand trebuie s-o chiar facem!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb