Reveal Marketing Research în colaborare cu Coca-Cola HBC, Environ, HeidelbergCement România, La Fântâna, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, TRANSAVIA şi Xella a realizat un studiu reprezentativ la nivel naţional pentru a înţelege cum definesc românii conceptul de "verde" şi de a măsura comportamentele sustenabile ale acestora, conform unui comunicat remis redacţiei. Înţelegerea acestor percepţii este fundamentală în contextul în care sustenabilitatea favorizează apariţia anumitor comportamente tipice de consum.
Potrivit sursei citate, ca răspuns la ameninţarea din ce în ce mai mare a epuizării resurselor Pământului, Organizaţia Naţiunilor Unite propunea în 2015 o agendă ambiţioasă şi universală de transformare a lumii noastre, ce cuprinde 17 obiective pentru dezvoltare durabilă (ODD), cu termen de implementare până în anul 2030. Scopul celor 17 ODD este de a asigura o viaţă sustenabilă, prosperă şi echitabilă pe planetă pentru toată lumea, în prezent şi în viitor, iar atingerea acestuia necesită o serie de iniţiative ce înglobează sferele ecologice, sociale şi politice.
• Peste 70% dintre români sunt interesaţi să ducă un stil de viaţă sustenabil.
• Peste jumătate dintre români (54%) declară că ar fi dispuşi să plătească mai mult pentru produse care sunt promovate ca fiind sustenabile.
• 61% dintre români consideră produsele ecologice de o calitate mai bună decât cele standard.
Rezultatele celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research arată că dimensiunea ecologică a sustenabilităţii primează într-o măsură semnificativ mai mare în raţiunea românilor comparativ cu implicaţiile sociale sau politice ale acesteia.
Aşadar, în viziunea românilor, sustenabilitatea este înţeleasă prin intermediul a trei piloni ce ocupă în mod repetat poziţii fruntaşe în "traducerea" semnificaţiei conceptului: protejarea mediului înconjurător, reducerea risipei îndeosebi prin reciclare şi sănătatea, se mai arată în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de alice în data de 12.09.2022, 10:35)
Aia 70% din cei ce vor sa duca un trai sustenabil mint de ingheata apele.Cati folosesc de exemplu transportul in comun in locul auto propriu? Asa la sondaje de opinie suntem ecologisti sadea ! Mai greu e cand trebuie s-o chiar facem!