Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel naţional privind percepţiile despre inovaţie şi modernitate atunci când vine vorba de spaţiul de locuit, urmărind în acelaşi timp evoluţia acestora comparativ cu studiul similar desfăşurat în luna mai 2022, conform unui comunicat remis redacţiei.
78% dintre români acordă o atenţie sporită materialelor de zidărie folosite atunci când evaluează o locuinţă
73% dintre români declară că ar avea încredere să construiască o casă cu cel mai inovator material de zidărie
37% dintre specialiştii în construcţii chestionaţi motivează că aleg BCA-ul ca material principal de zidărie datorită caracterului modern/ inovativ al acestuia, comparativ cu 26% în cazul celor care aleg cărămida
Pentru 5 din 10 tineri sub 35 ani modernitatea/ inovaţia este un atribut principal al casei ideale
Cei mai mulţi români apreciază că inovaţia/ modernitatea le uşurează viaţa (91%) şi îi ajută să se simtă în siguranţă (86%)
Rezultatele studiului realizat de Reveal Marketing Research arată că cei mai mulţi români sunt de părere că soluţiile moderne/ inovative le uşurează viaţa (91%), îi ajută să se simtă în siguranţă (86%) sau să protejeze mediul înconjurător (84%). Alte beneficii menţionate de către români au fost facilitarea unui trai mai sănătos (82%) şi economisirea (81%), precizează comunicatul.