Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ la nivel naţional, pentru a afla care sunt aşteptările şi speranţele românilor de la noul an, dar şi modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfăşurat în urmă cu 1 an, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, principalele planuri ale românilor pentru 2024: mai multe călătorii (34%), mai mult timp cu familia (32%) şi alimentaţie mai sănătoasă (27%)
Privind cu scepticism către 2024: doar 3 din 10 români sunt optimişti şi cred că o viaţă mai bună îi aşteaptă în noul an
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, 47% dintre români nu adoptă nici o perspectivă optimistă, nici una pesimistă în privinţa anului 2024, acest sentiment de neutralitate evidenţiind un echilibru fragil între speranţă şi incertitudine. Pe de altă parte, 34% dintre respondenţi şi-au manifes-tat optimismul, iar 19% pesimismul privind noul an, mai menţionează comunica-tul.
Femeile sunt mai optimiste (37%) decât bărbaţii (30%), iar raportat la categoriile de vârste, cele două extreme, tinerii între 18-24 ani (43%) şi persoanele mature peste 55 ani (45%) se diferenţiază ca fiind mai optimiste.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 11.01.2024, 18:22)
indexul incredere a consumatorului in in crash grav la noi cei abilitati nici nu s-au mai grabit sa il actualizeze public pe canalele de informare... culmea index in crash si toate in sus .... e buna treaba... ce / cine cedeaza ca sa isi revina indexul pe plutire?
s c c r e t
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 11.01.2024, 18:24)
ultima oara era cazut la minus (-) 26 puncte.... la cum arata indexul industrie sub apa si ala de 3 ani... si PPIul in tavan.... nu cred ca a revenit prea rapid optimismul... doar in financiar vad ca inca sta balonata iluzia.
s c c r e t