Sun Plaza Shopping Center are cea mai mare creştere procentuală anuală a traficului din rândul centrelor comerciale din Bucureşti, situată constant la un nivel de 10%, arată un comunicat de presă remis redacţiei.
Potrivit documentului, la aproape cinci ani de la deschidere, Sun Plaza se situează în top trei centre comerciale din Bucureşti, cu 36.000 de persoane care îi trec pragul zilnic, în medie, în timpul săptămânii, ajungând până la 50.000 în weekend, ceea ce reprezintă o creştere de 10% faţă de anul 2013.
Procentul vizitatorilor loiali a înregistrat, la rândul său, valori progresive, în fiecare an de la inaugurare, de la 23% la sfârşitul lui 2010, la 64% în 2013.
Aşa cum arată rezultatele după al doilea trimestru, centrul comercial a înregistrat o cifră de afaceri cu 11% mai mare în această perioadă faţă de perioada similară din 2013, arată compania. Tot în 2014, Sun Plaza a iniţiat proiecte de reamenajare şi redecorare, în care a investit peste un milion de euro.
Investiţiile s-au concentrat asupra reamenajării parcării, a Piaţetei Sud şi dezvoltării unor puncte de atracţie în interiorul centrului comercial.
Sun Plaza Shopping Center este un proiect dezvoltat şi deţinut de S IMMO AG, listată la Bursa din Viena, fiind cea mai veche companie de investiţii imobiliare din Austria.
CBRE România a preluat administrarea Sun Plaza în septembrie 2013. CBRE are în regiune un portofoliu de peste 2,5 milioane metri pătraţi, din care 1,5 milioane mp reprezintă centre comerciale. CBRE Group, companie listată la S&P 500, este cea mai mare firmă de servicii comerciale din lume.