• 31 de branduri laureate la Gala aniversară Superbrands "Imagine: The Art of Building Brands"
• FAN Courier, desemnat Superbrandul anului
• Visa, Netflix şi Dedeman, câştigătorii categoriilor Încredere, Dinamism şi Leadership
Superbrands România aniversează 15 ani de activitate în evaluarea şi promovarea culturii de branding, prin Gala Superbrands, evenimentul de referinţă, care premiază branduri cu statut de Superbrand în piaţa locală. Intitulată simbolic "Imagine: The Art of Building Brands", Gala, ajunsă acum la a IX - a ediţie, are o dublă însemnătate: acordarea de trofee unor branduri desemnate Superbrands, prin jurizarea şi cercetarea de piaţă, derulate pe tot parcursul anului 2019, precum şi lansarea celei de a noua cărţi Superbrands pentru România, informează un comunicat remis Redacţiei noastre.
Cătălina Rousseau, Country Manager Superbrands România, a declarat: "La 15 ani de la lansare, România a ajuns să fie o piaţă tradiţională pentru Superbrands, recunoscută la nivel global ca una dintre cele mai performante în privinţa inovaţiei şi creativităţii demonstrate de branduri, dar şi de agenţiile care le susţin campaniile de comunicare. Toate brandurile cu statut eligibil de Superbrand, care sunt invitate şi acceptă să îşi spună povestea în cartea Superbrands Romania, aduc o contribuţie excepţională, atât la dezvoltarea culturii de brand, cât şi la formarea de specialişti în domeniu, prin modelele pe care au generozitatea să ni le ofere nouă, tuturor. Există branduri în România care au fost desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands în fiecare program derulat timp de 15 ani, atât prin cercetarea de piaţă, cât şi prin votul Consiliului de onoare al Superbrands. O excepţională performanţă! Aceste branduri remarcabile construiesc, de fapt, imaginea României în lume".
Cartea "Superbrands" este un instrument de referinţă pentru publicul interesat de dinamica pieţei, este o radiografie a strategiilor creative ale brandurilor ce contribuie prin cultura de branding pe care o propun, la educarea consumatorului în spiritul calităţii vieţii. În România, ca oriunde în lume, statutul de Superbrand consolidează poziţia unui brand, în piaţă, îi adaugă prestigiu şi îi reasigură pe consumatori, sau pe partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputaţie impecabilă şi o promisiune îndeplinită, mai precizează sursa.
Gala Superbrands, desfăşurată la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproximativ 160 de reprezentanţi de vârf ai mediului de afaceri, ai unor instituţii guvernamentale şi neguvernamentale, oameni de cultură sau din industrii creative, personalităţi marcante, lideri de opinie din diferite domenii, jurnalişti de prestigiu. Maestrul de ceremonii a fost Colin Lovering, Vice-Preşedinte Camera de Comerţ Româno-Britanică şi Partener - Brainovate, iar momentele artistice de înaltă ţinută au fost asigurate de Liceul de Coregrafie "Floria Capsali".
Evenimentul a fost organizat de către agenţia de comunicare strategică, BDR Associates, care administrează programele Superbrands pentru România încă din 2005. Agenţia sărbătoreşte 25 de ani de activitate în România, în 2020.