Compania niponă "Suzuki Motor", al şaselea producător auto din ţară, a înregistrat o creştere de 31% a cîştigurilor sale în perioada aprilie-iunie 2004, faţă de perioada similară din 2003. Rezultatele se datorează sporirii cererii pentru modelele Alto, pe pieţele asiatice.
Profitul net al companiei a fost de 16,6 miliarde de yeni (150 milioane de dolari) sau 30,05 yeni/acţiune, în perioada analizată, faţă de cel de 12,6 miliarde de yeni sau 22,86 yeni/acţiune în perioada aprilie-iunie 2003. Profitul operaţional al firmei "Suzuki" a sporit cu 12%, la 27,5 miliarde de yeni. Vînzările "Suzuki" au crescut cu 2,1%, la 587,3 miliarde de yeni. Compania a realizat 24% din vînzările sale pe piaţa din Europa şi numai 15% în America de Nord.
"Suzuki" plănuieşte să facă o reducere a preţurilor de distribuţie, luptînd astfel cu rivalii săi.