Toamna aceasta, Telekom Mobile oferă câte un voucher cadou de 50 de euro (TVA inclus) tuturor clienţilor, noi sau existenţi, persoane fizice sau rezidenţiale, care aleg unul dintre abonamentele mobile NELIMITAT începând de la 7 euro/lună (TVA inclus) sau internetul portabil Nelimitat WiFi la 7 euro/lună (TVA inclus) în perioada promoţiei.
Voucherul poate fi folosit în magazinele Telekom Mobile, în următoarele nouă luni, pentru achiziţia unui smartphone împreună cu un abonament nou.
Prin portarea la Telekom Mobile, clienţii pot alege fie noul smartphone T PHONE, fie un Huawei Nova Y90, oricare din ele inclus la NELIMITAT 14, abonament cu beneficii naţionale nelimitate şi roaming SEE inclus, totul pentru 14 euro/lună (TVA inclus) sau pot opta fie pentru noul smartphone T PHONE PRO, fie pentru un Samsung Galaxy A33 5G, oricare inclus la abonamentul NELIMITAT 18, totul pentru 18 euro/lună (TVA inclus). Ofertele sunt valabile atât pentru clienţii existenţi (rezidenţiali şi business), care îşi reînnoiesc abonamentul sau achiziţionează încă unul, cât şi pentru cei care îşi portează la Telekom Mobile un abonament din altă reţea.
De când şi-a lansat noua promisiune de brand în urmă cu un an, Telekom Mobile a răsplătit loialitatea clienţilor săi. Astfel, atunci când îşi reînnoiesc abonamentul sau achiziţionează încă unul, clienţii loiali pot beneficia de aceleaşi oferte de portare cu telefon inclus valabile pentru clienţii noi.
În acelaşi timp, dacă doresc încă un abonament fără telefon, clienţii persoane fizice beneficiază de o reducere de 1 euro (TVA inclus) la tariful lunar.
Pe de altă parte, 100% din antene Telekom Mobile sunt acum modernizate la standardul 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă a serviciilor de date. În total, în ultimul an, au fost efectuate îmbunătăţiri ale calităţii reţelei în 1.200 de localităţi, totalizând 10,6 milioane de locuitori.
În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G). Ca urmare, clienţii se pot bucura de o experienţă de voce mobilă mai bună şi de viteze mai mari de transfer de date.
• Focus pe oferirea unei experienţe mai bune pentru clienţi: peste 80% dintre clienţii care au interacţionat cu Telekom sunt foarte mulţumiţi de serviciile primite
Respectarea promisiunii de a oferi o experienţă îmbunătăţită a însemnat, de asemenea, găsirea unor modalităţi de a rezolva mai bine şi mai rapid problemele clienţilor. "Feedback-ul din partea clienţilor noştri ne-a motivat să perseverăm în a crea ofertele pe care românii le-au apreciat atât de mult şi care au făcut o diferenţă relevantă pe piaţă pentru Telekom Mobile. Acum, peste 80% dintre clienţii care au interacţionat cu noi spun că sunt foarte mulţumiţi de serviciile noastre", a declarat Andreea Cramer, Chief Commercial Officer, Telekom Romania Mobile.
Echipa de suport clienţi a Telekom Mobile colectează şi tratează feedback-ul acestora prin intermediul platformei interne dedicate "Vocea clientului". Consultanţii din call center îi sună pe cei care oferă feedback negativ ca urmare a interacţiunii cu Telekom Mobile, în vederea soluţionării situaţiilor semnalate. Ca urmare, 75% dintre clienţii ale căror probleme au fost rezolvate au devenit promotori. Numărul promotorilor - clienţi transformaţi în susţinători ai Telekom Mobile - a crescut cu 9% în septembrie 2022 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Acest an a presupus un efort constant, depus zi de zi, cu consecvenţă şi dedicare. Toate aceste realizări sunt o confirmare solidă a faptului că românii apreciază ofertele oneste, fără costuri ascunse, dar mai ales că apreciază tratamentul corect", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO Telekom Romania Mobile.