"Tempo Advertising" este agenţia desemnată să asigure servicii integrate de comunicare pentru K Tech - Ultra PRO. Colaborarea a început printr-un proiect punctual derulat în ultimul trimestru al anului trecut şi a fost extinsă anul acesta cu scopul de a dezvolta un brand puternic pe piaţa de retail IT din România.
Vlad Grigoriu, vice president, business development Tempo Advertising, a declarat: "Obiectivul campaniei < Ultra PRO - Ultra buni în calculatoare > este acela de a poziţiona Ultra PRO ca brand cu valoare adăugată mare, care încorporează know-how şi competenţă în domeniul IT. Nota dominantă a comunicării este una pozitivă, optimistă, adaptată unui public pentru care atitudinea este foarte importantă". Campania de media are ca vector principal televiziunea.
K Tech - Ultra PRO beneficiază de o reţea de 36 de magazine IT din care 13 în Bucureşti, prin care oferă o varietate de produse şi servicii IT. Cifra de afaceri a companiei a fost de 46 milioane de dolari în 2003, în creştere cu 43,75% faţă de 2002. Cota de piaţă a companiei a fost estimată la 19,6% în 2003, conform informaţiilor publicate de IDC şi MCTI. Anul acesta, compania estimează o cifră de afaceri de 60 de milioane de dolari. UltraPRO a deschis de la începutul anului şapte magazine cu o investiţie totală ce a depăşit 400.000 euro, intenţionînd să atingă cifra de 50 de magazine pînă la sfîrşitul acestui an.