Compania Terapia a lansat prima campanie de comunicare integrată pentru Alerid, un antihistaminic cu efect rapid, care a trecut din categoria medicamentelor eliberate pe bază de prescripţie medicală în categoria OTC-urilor (produse eliberate fără prescripţie medicală).
Campania, derulată sub headline-ul "Ai alergie?", a debutat pe 17 aprilie şi este declinată pe toate canalele de comunicare punînd accentul, prin intermediul spot-ului, a machetelor de presă şi a materialelor destinate punctelor de vînzare, pe principalul beneficiu al produsului - efect într-o oră.
Simona Mihai, marketing manager la Terapia, a declarat: "Alerid, produs de curînd intrat în categoria OTC, întregeşte portofoliul OTC al companiei, care reprezintă 30% din întreg portofoliul".
Campania ocoleşte în mod voit abordarea tradiţională al cărei mesaj este că atunci cînd ai alergie la praf, polen sau orice altceva, viaţa devine mai tristă şi mai riscantă. În schimb, ea evidenţiază cu umor soluţia eficientă care intervine în orice tip de alergie indiferent de sensibilitatea care a produs-o, fie că ea se identifică cu dieta care interzice ciocolata sau cu faptul că ai ratat emisiunea preferată.
"Înainte de a se lua decizia de promovare a Alerid, am tes-tat nevoile pacienţilor, din dorinţa de a veni în întîmpinarea lor," a declarat Camelia Drogoreanu, product manager. "Studiul de piaţă derulat a relevat şi dorinţa pacienţilor de a fi informaţi şi prin mass-media cu privire la opţiunile terapeutice în cazul alergiilor."
Spotul TV de 24" este realizat într-o manieră simplă, care pune accentul pe mesaj şi beneficii şi mai puţin pe filmări sau acţiuni spectaculoase.
Referindu-se la canalele de comunicare, Simona Mihai a spus: "Am început comunicarea folosind ca şi canal principal televiziunea, fără să neglijăm însă şi celelalte medii de comunicare."