Vînzările companiei britanice "The Body Shop", unul dintre cei mai cunoscuţi producători mondiali de cosmetice din ingrediente naturale, au urcat cu 3% în perioada Crăciunului. Firma estimează că profitul său anual va depăşi estimările.
În primele 10 luni ale anului financiar, care se va încheia la sfîrşitul lunii februarie, livrările globale ale companiei au avansat cu 1%, pe baza creşterii cu 5% a comenzilor din regiunea Asia Pacific.
În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, vînzările au urcat cu 1%, în timp ce în Statele Unite şi Marea Britanie s-au menţinut constante şi, respectiv, au scăzut cu 1%.
Unii analişti au estimat că firma va înregistra un profit înainte de plata taxelor de 67,2 milioane de dolari. Alţii consideră că avansul realizat în perioada sărbătorilor de iarnă nu este extrem de important, avînd în vedere că volumul vînzărilor din perioada Crăciunului 2003 nu a atins un nivel foarte ridicat, scăzînd cu 5% faţă de anul precedent.
Înfiinţată în 1976, The Body Shop produce cosmetice din ingrediente naturale şi le comercializează printr-o reţea de peste 2000 de magazine din 50 de ţări.