"Tiffany & Co." din SUA a acţionat în instanţă "Costco Wholesale" Corp., pe motiv că lanţul american de distribuţie en-gros a vândut inele de logodnă cu diamante contrafăcute, la preţuri cu discount, pretinzând că sunt create de producătorul de bijuterii de lux.
"Deşi Costco vinde bijuterii purtând brandurile Cartier, Breitling, Chanel şi Movado, acest lanţ nu este autorizat să distribuie articole Tiffany", a precizat compania americană în plângerea depusă într-o instanţă din Manhattan. Cei de la "Tiffany" au adăugat: "Se pare că lanţul Costco a vândut, vreme de mai mulţi ani, diferite tipuri de inele, susţinând în mod fals că acestea sunt produse de Tiffany. Noi nu am vândut şi nu am vinde niciodată bijuterii de lux printr-un lanţ de magazine en-gros precum Costco".
Oficialii "Tiffany" au declarat că au fost alertaţi în luna noiembrie 2012 de către un client care a văzut într-un magazin "Costco" din Huntington Beach, California, inele purtând semnătura Tiffany.
Jeffrey Mitchell, avocat al companiei "Tiffany", a declarat: "Acum ştim că sunt sute, dacă nu mii de clienţi Costco, care cred că au cumpărat un inel de logodnă Tiffany din lanţul în cauză, însă acest lucru era imposibil. Costco ştia ce face atunci când a folosit marca înregistrată Tiffany ca să vândă inele contrafăcute".
"Costco", societate cu sediul în Washington, care are peste 600 de magazine en-gros, nu a făcut niciun comentariu cu privire la procesul intentat de "Tiffany".