Brand-ul cu o îndelungată tradiţie din portofoliul Ursus Breweries, Timişoreana, anunţă continuarea parteneriatului început în 2006 cu Federaţia Română de Fotbal pentru Cupa României, conform unui comunicat remis redacţiei. Astfel, Timişoreana duce povestea fotbalului românesc mai departe alături de Cupa României şi continuă, de peste 16 ani, să fie aproape de suporterii din toată ţara la cele mai memorabile meciuri.
"Timişoreana, berea cea mai iubită de români, duce mai departe povestea fotbalului românesc, sustinând Cupa României. Am ales să continuăm acest parteneriat din pasiune pentru sportul rege, dar şi din apreciere pentru milioanele de fani care îşi susţin neobosit echipele preferate, la bine şi la greu. Pentru Timişoreana, ei reprezintă o forţă a binelui alături de care suntem onoraţi să ne aflăm," a declarat Iulia Andreşoiu, Vicepreşedinte Marketing Ursus Breweries.
"Timişoreana, un brand autohton cu o reputaţie deosebită, este unul dintre cei mai mari susţinători ai fotbalului românesc, un partener de tradiţie. Pentru noi este o recunoaştere a unei relaţii de parteneriat cu un prieten vechi, cu un susţinător al fotbalului. Timişoreana înţelege fotbalul şi suporterii şi împărtăşeşte valorile pe care le promovează Federaţia Română de Fotbal. Este o bucurie că acest parteneriat va continua, după ce Cupa României a fost reinventată, prin acest nou format competiţional, modern, mult mai atractiv şi mai dinamic, având ca scop şi îmbunătăţirea nivelului de joc şi întărirea relaţiei cluburilor cu proprii suporteri. Timişoreana va contribui în continuare la creşterea acestei competiţii de tradiţie în anii următori alături de cluburile participante şi suporterii acestora," a spus Răzvan Burleanu, preşedintele Federaţiei Române de Fotbal.
Timişoreana, berea o îndelungată tradiţie în România, uneşte gusturile românilor de peste 300 de ani. Pentru Timişoreana, suporterii sunt vector al binelui din fotbal, iar la fiecare meci sunt milioane de români care urmăresc cu pasiune spectacolul oferit de echipele preferate. În ultimii ani, Timişoreana a desfăşurat o serie de campanii menite să aducă fotbalul mai aproape de suporterii români precum "Meciul de Legenda" (2010, 2014, 2015), "Împreună trăim fotbal" (2019) şi "Cupa Suporterilor" (2021), toate strâns legate de susţinerea Cupei României, se menţionează în comunicat.