Tommy Hilfiger anunţă un parteneriat pe mai mulţi ani cu Echipa Statelor Unite SailGP, devenind Partener Oficial de Îmbrăcăminte Lifestyle al echipei. Împărtăşind o etică a reinventării şi inovaţiei, Tommy Hilfiger şi Echipa U.S. SailGP vor folosi acest parteneriat pentru a depăşi limitele performanţei, designului şi culturii.
"De când eram foarte tânăr, am iubit lumea navigaţiei şi stilul de viaţă nautic - dar SailGP este la un alt nivel; este un sport cu totul nou," a spus Tommy Hilfiger. "Prin îmbinarea curselor intense şi performanţei de elită cu competiţia internaţională în locuri emblematice din întreaga lume, SailGP face valuri în sporturile de adrenalină. Mike Buckley şi echipa U.S. SailGP au o viziune unică de a crea o poveste şi un impact care depăşeşte cu mult competiţiile sportive. Sunt atât de inspirat de curajul, determinarea şi inovaţia lor, iar împreună avem oportunitatea de a reimagina universul nautic şi de a aduce ceva nou fanilor la nivel global."
Cea mai palpitantă cursă pe apă, SailGP, este renumită la nivel mondial pentru bărcile sale, vitezele record şi cursele pline de adrenalină. Parteneriatul cu Echipa U.S. SailGP va fi lansat la nivel global la deschiderea Sezonului 5 al Sail Grand Prix în noiembrie 2024, pe măsură ce circuitul aduce sportivi de clasă mondială din echipe naţionale rivale în locaţii legendare din întreaga lume; sezoanele anterioare au inclus curse de la Sydney la Saint Tropez şi New York.
"Am fost de mult timp uimit de modul în care Tommy Hilfiger a definit moda în sporturi, aşa că acest parteneriat este literalmente un vis devenit realitate," a spus Mike Buckley, CEO al Echipei U.S. SailGP. "Tommy Hilfiger îmbină lumea stilului şi a atletismului ca nimeni altul, şi mă trec fiorii când mă gândesc cum vom revoluţiona lumea navigaţiei."
Colaborând cu echipe şi sportivi de navigaţie încă de la începutul anilor 2000, Tommy Hilfiger continuă să fie un pionier în sponsorizarea sporturilor, sprijinind platforma inovatoare - atât pe apă, cât şi pe uscat. Catamaranele F50 ale echipei U.S. SailGP vor purta logo-ul TOMMY HILFIGER pe fiecare latură a bărcii, precum şi pe uniforme şi colecţii capsule. Celebrităţi şi invitaţi speciali vor participa la activări exclusive ale parteneriatului, cum ar fi navigarea alături de echipă pentru a experimenta realitatea palpitantă a navigaţiei plină de adrenalină în momentele "6th Person Sailor", în timp ce VIP-urile se vor bucura de cel mai înalt nivel de ospitalitate în Adrenaline Lounge.
Navigaţia este în ADN-ul brandului TOMMY HILFIGER încă de când Hilfiger a creat primul logo iconic cu steag, bazat pe alfabetul nautic pentru iniţialele sale - T, J şi H - Thomas Jacob Hilfiger. Inspirat de mult timp de o pasiune pentru uniforme sportive şi coduri de design, Tommy Hilfiger s-a implicat în navigaţia competitivă în 2003, sponsorizându-l pe navigatorul american Brad Van Liew în cursa de iahturi Around Alone. În 2006, echipa Hilfiger Sailing a câştigat pentru prima dată victoria generală în prima competiţie Volvo Extreme 40 Grand Prix.