• Global Director al Ethos JWT şi totodată Preşedinte şi CEO al JWT Canada, Tony Pigott vine la Bucureşti pentru a participa la conferinţele dedicate CSR-ului.
Tony Pigott este unul dintre vorbitorii de top pe care IAA România îi aduce la primul Summit European al organizaţiei. Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) şi totodată Preşedinte şi CEO al JWT Canada, acesta va suţine în data de 27 septembrie 2007 o prezentare ce va aborda rolul pe care îl au înţelegerea pieţei, a brandurilor şi a afacerilor la nivel social.
"Trebuiesc identificate oportunităţile pe care le au investitorii în publicitate - atât la nivel corporatist cât şi la nivel de brand - de a dezvolta strategii sociale creative şi inovative ca mijloc de diferenţiere si avantaj competitiv, iar aceasta va fi ideea centrală a prezentării mele", a declarat Tony Pigott, Preşedinte şi CEO al JWT Canada şi totodată Global Director pe Social Marketing.
Întrebat fiind "care sunt aşteptările pe care le are referitoare la IAA European Summit 2007", iniţiatorul practicii de Marketing social din cadrul JWT, a declarat: "Acest summit va oferi tuturor participanţilor, deci şi mie, ocazia de a vedea care sunt cele mai importante chestiuni în curs de apariţie, provocări şi tendinţe din marketingul actual, dar şi oportunitatea de a afla mai multe despre consumatorul european. De asemenea, cu această ocazie, sper să determinăm în ce măsură companiile şi agenţiile de publicitate se implică în activităţi de CSR - ca oportunitate strategică de afaceri atât la nivel de brand, cât şi la nivel de corporaţie".
Despre Tony Pigott
Tony Pigott a absolvit Universitatea din Western Ontario cu o diplomă de onoare în Istorie. După absolvire, a petrecut câţiva ani în afara Canadei combinând călătoriile cu munca de profesor şi editor în Japonia, Australia şi Papua Noua Guinee. Domnul Pigott s-a alăturat agenţiei JWT în Canada. De mai mult de 20 de ani, Tony Pigott a dezvoltat programe de comunicare şi strategii pentru diverse companii precum Unilever, Kraft, Pfizer, Shell, The Discovery Channel, The United Way şi Nestle.
În 1999, Tony a devenit CEO al JWT Canada unde conduce dezvoltarea serviciilor integrate ale agenţiei, inclusiv achiziţiile cheie în sectoarele "directe" şi digitale. De atunci, JWT şi-a extins portofoliul de clienţi prin câştigarea unor conturi precum: Shell Canada, Nestle, Nabisco, Delmonte, HSBC, şi Cadbury Schweppes în portofoliul sau. De asemenea, Tony Pigott a fost cel care a lansat divizia de Marketing social a JWT - una dintre diviziile de succes ale agenţiei multinaţionale. În ultimii patru ani, domnul Pigott a lucrat pro bono cu numeroase corporaţii şi clienţi instituţionali precum Universitatea Harvard, Societatea MS, Spitalul pentru copii bolnavi, UNESCO şi Guvernul Canadei, Merck Frost, TD Bank, HSBC, The Grocery Industry Foundation şi The Canadian Cancer Society and Care.
Despre Summit-ul IAA
Summit-ul European al International Advertising Association va avea loc în perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfăşurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul îşi propune să promoveze teme de discuţii de interes pentru industria de marketing şi comunicare din Europa şi din România plecând de la "Cum se prefigurează viitorul Europei; Noutăţi şi cele mai bune practici din regiune, din Europa sau dintr-un anumit domeniu, etc.;
Ce trebuie să facă industria pentru un sistem viabil de auto reglementare? Cum inspiri excelenţa în comunicare; Unde ar trebui să se facă planificarea comunicării?".
Printre cei care şi-au confirmat prezenţa se numără: Charles Stopford (Director, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Carla Michelotti (Executive Vice President - Leo Burnett Worldwide, IAA Vice President, Government Affairs and Self Regulation), Philip Thomas, (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival), Adrian Sârbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania, Czech Republic and Slovakia), Deborah Malone, Publisher, inter national ist, Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Wally Olins (The Branding Guru), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT ), Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Daniela Krautsack (Managing Director, Magic Moments / a MediaCom Unit), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe), Lakish Hatalkar (Integrated Communication - Procter & Gamble CEEMEA), Davis Hodge (Rapporteur for the International Chamber of Commerce Task Force on Marketing and Advertising Self-Regulation), Razvan Popescu (President, Romanian National Audiovisual Council).
Site-ul dedicat al Summitului IAA, www.iaaeurosummit2007.eu , oferă informaţii up-to-date referitoare la programul şi înscrierea participanţilor la summit.
Contact:
Diana Flutur - IAA Romania - Summit Director
Email: diana@odyssey-co.ro, Mobile: +40 722 209 030
Răzvan Gavrilescu - IAA Romania - Summit Organizer
Email: razvan.gavrilescu@iaa.ro, Mobile: + 40 722 455 447
Press Info and Accreditations:
Anca Rancea - IAA Romania - Summit Press Officer
Email: anca.rancea@iaa.ro, Mobile: + 40 748.038.833
****•
Pentru informaţii suplimentare, contactaţi Anca Rancea, Summit Press Officer.