În primele 9 luni ale anului 2010 TravelBiz a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 25%, până la 5 milioane de euro, în condiţiile creşterii profitului cu 20%. Cel mai dinamic segment a fost cel al biletelor de avion, care a înregistrat o creştere de 35%, iar segmentul corporate a raportat o creştere cu 60% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, informează un comunicat remis redacţiei.
"Pentru ultima parte a anului estimăm o uşoară scădere a numărului celor care vor cumpăra pachete de vacanţă de iarnă, pe fondul contextului economic dificil şi instabil, însă nu credem că scăderea va fi atât de abruptă pe cât se aşteaptă unii dintre analiştii economici pesimişti. Sperăm ca finalul de an să ne aducă o creştere de 5-10% a vânzărilor, comparativ cu ultimul trimestru al anului 2009", a declarat Simona Veţeleanu, director general Travelbiz.