Creşterea de 50-60% a vânzărilor pe segmentul de clienţi individuali şi organizarea a 4 grupuri de Sărbători în Laponia, Praga şi Dubai - sunt câteva dintre realizările cu care încheie anul agenţia de turism românească TravelBiz, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Contrar aşteptărilor destul de rezervate pe care le aveam, ţinând cont de contextul economic şi având experienţa anului trecut, luna decembrie a redevenit ceea ce era acum câţiva ani: cea mai aglomerată lună din an, când toată lumea îşi doreşte să se relaxeze după un an plin şi, de ce nu, să încheie anul într-o locaţie deosebită, având speranţa că vor începe 2011 cu dreptul", a declarat Simona Veţeleanu, director general TravelBiz.
Pentru vacanţa de Sărbători cele mai căutate pachete sunt cele de 5-7 zile cu cazare, mic dejun, avion şi eventual cina festivă incluse, iar media cheltuită de o persoană este de aproximativ 500-600 euro/persoană. Cel mai mare pachet vândut în această iarnă de TravelBiz a fost o excursie de 5 zile în Dubai pentru 4 persoane, în valoare de 60.000 dolari.