Pentru ediţia din acest an a Super Bowl, "Pepsi" a avut un număr record de reclame: 5 spoturi care adunau un spaţiu total de emisie de 3 minute. Este al 19-lea an în care Pepsi cumpără spaţiu publicitar în pauza meciului Super Bowl, program cunoscut în întreaga lume pentru audienţa impresionantă.
Dintre reclamele difuzate în Super Bowl, trei au fost la Pepsi, iar două la Sierra Mist (o băutură răcoritoare cu gust de lămîie).
Reclama "Pepsi iTunes" prezenta 16 adolescenţi care au fost daţi în judecată de către industria muzicală pentru că au copiat ilegal muzica de pe Internet. Ei le prezintă telespectatorilor un nou mod de a obţine cele mai tari melodii de pe Internet: promoţia Pepsi iTunes 100 Million Song, lansată de Pepsi în parteneriat cu Apple. Prin această campanie se oferă 100 de milioane de melodii gratuite utilizatorilor de Mac şi PC care accesează Apple iTunes Music Store şi introduc codurile cîştigătoare de pe sticlele de Pepsi. Interesant este că tinerii din spot îşi joacă propriul rol.
Acţiunea din reclama "Răs-crucea" are loc în anul 1953, cînd tînărul Jimi Hendrix are de ales între un Pepsi şi o Coca Cola. Nu stă mult pe gînduri şi, după ce bea Pepsi, are o revelaţie şi aşa se naşte o legendă a muzicii.
În spotul "Oamenii munţilor", doi urşi explorează o cabană goală din munţi şi, chiar dacă găsesc de mîncare, sînt foarte dezamăgiţi cînd descoperă că frigiderul Pepsi este gol. Găsesc însă rapid o soluţie ingenioasă de a face rost de băutura lor preferată.
În < Sierra Mist - "Cimpoiul" >, un tip care cîntă la cimpoi pe o temperatură extrem de ridicată găseşte un singur mod de a-şi astîmpăra rapid setea, iar în < Sierra Mist - "Ieşirea de incendiu" >, un bărbat împreună cu un cîine (vedeta din "Mary cea cu vino încoa") fug pe ieşirea de incendiu pentru a face rost de ceva răcoritor într-o zi toridă.
Pepsi este şi sponsorul site-ului oficial al Super Bowl. Toată luna februarie, Pepsi va difuza diverse reclame şi va oferi cadouri celor care intră pe site. Promoţia Pepsi iTunes va fi promovată de asemenea pe site-urile Super Bowl şi Yahoo, cu un mesaj special din partea celebrei vedete Beyonce Knowles.
Preţul mediu pentru un spot de 30 de secunde difuzat anul acesta în "Super Bowl" a fost de 2,3 milioane de dolari.