Turismul, pregătit pentru lunga vară fierbinte

O.D.
Ziarul BURSA #Miscellanea #Turism / 1 iunie 2023

Dana Săvuică (dreapta), explicând atmosfera din Jamaica

Dana Săvuică (dreapta), explicând atmosfera din Jamaica

Operatorii de turism au intrat în cea mai agitată perioadă a anului, cea a marilor vacanţe. Pregătirea sezonului trebuie făcută cu mult înainte, iar acum se realizează ultimele reglaje. Un exemplu, Eturia Partners Event, un eveniment B2B care a adus împreună Board-urile de Turism, hotelieri de renume de pe Glob şi un număr extins de agenţii de turism din toată ţara.

Evenimentul a fost gazduit de compania dedicata zonei B2B TravelHubX si de divizia de business Hotels4U şi a strâns peste 65 de agenţii de turism din România şi invitaţi internaţionali precum: Board-ul de Turism Jamaica, Board-ul de Turism al Emiratului Ras-al-Khaimah, dar şi lanţuri hoteliere din mai multe regiuni ale lumii: Crown & Champa Maldives, Villa Resorts Maldives, Bahia Principe, Domes Resorts, Karisma Hotels & Resorts.

Scopul evenimentului a fost acela de a realiza parteneriate cât mai puternice între agenţiile de turism din România şi parteneri importanţi ai companiei, atât pe zona de destinaţii, cât şi pe cea de hoteluri.

Sorin Stoica, CEO Eturia a declarat: "Acesta este primul eveniment de acest tip, ne dorim sa devină o tradiţie pentru grupul de firme şi partnerii locali şi internaţionali. Întalnirea creeaza premisele unei colaborari productive pe termen lung între partenerii Eturia, destinaţii & hotelieri, precum şi agenţiile de turism colaboratoare din România. În plus, acest context oferă cadrul ideal pentru prezentarea ultimelor dezvoltari în platforma B2B dezvoltată de TravelHubX, inovaţii care au rolul de a prelua din efortul agenţiilor revânzătoare şi de a introduce cât mai multe pachete de vacanţe pe piaţa B2B". Eturia a devenit, în 2007, prima agenţie de turism turoperatoare din România ce oferă servicii tailor-made celor care vor să trăiască o călătorie exotică autentică oriunde pe glob la standarde superioare în turism. Pentru clienţi, dincolo de cele peste 155 de destinaţii din portofoliu în care agenţia colaborează strâns cu parteneri locali, experienţa include consultanţi specializaţi pe fiecare zonă a globului, ce ştiu să recomande fiecărui client locuri, hoteluri, trasee şi să ofere cele mai valoroase sfaturi. Mai mult, agenţia creează şi vacanţe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif. Companiile aeriene prestigioase alese pentru zboruri, transferurile private, hotelurile de 4 şi 5 stele atent selecţionate în special în contextul actual, dar şi faptul că pachetele includ toate costurile (intrările la obiectivele turistice, ghizii locali şi bacşişurile acestora, serviciu de asistenţă non-stop), asigură o vacanţă fără griji. Asigurarea medicală este inclusă în toate pachetele de tip circuit şi acoperă chiar şi îmbolnăvirea de COVID-19 înainte sau în timpul călătoriei.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb