UNICEF cu sprijinul ARC, Orange România şi Vodafone România, foloseşte, pentru prima dată în ţara noastră, SMS-ul recurent ca instrument de strângere de fonduri în cadrul campaniei "Priveşte întâi copilul!" dedicată sprijinirii copiilor cu dizabilităţi, conform unui comunicat de presă.
"Donaţiile recurente prin SMS se alătură donaţiilor prin debit direct şi celor unice prin SMS, pentru ca donaţiile de la persoane fizice să fie cât mai uşor de făcut. Astfel, oferim clienţilor Orange şi Vodafone şansa de a dona 2 euro lunar, la început pentru campania UNICEF. Sistemul este astfel gândit încât oferă control asupra momentului în care donatorul opreşte donaţia şi are integrate sisteme de transparenţă care îl ajută să afle câţi bani s-au strâns şi care sunt rezultatele obţinute după colectarea fondurilor donate", a declarat Dana Pîrţoc, Director Executiv Asociaţia pentru Relatii Comunitare (ARC).
"România este a treia ţară în lume, după Norvegia şi Marea Britanie, unde UNICEF introduce SMS-ul recurent. Pentru a produce cu adevărat o schimbare în societate avem nevoie de un sprijin constant din partea susţinătorilor noştri, sub forma unor donaţii lună de lună. Astfel, împreună - UNICEF, ARC şi < Prietenii UNICEF > - vom putea face o schimbare durabilă în viaţa copiilor vulnerabili din România", a precizat Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF România.
Campania "Priveşte întâi copilul!" este o campanie de informare, conştientizare şi strângere de fonduri dedicată copiilor cu dizabilităţi din România derulată în perioada iunie - august.