"Unilever" Plc, al doilea producător mondial de bunuri de larg consum, vede un "potenţial enorm de creştere" în Rusia, ţară considerată o "prioritate strategică" pentru companie, anunţă vicepreşedintele executiv Antoine de Saint-Affrique.
Acesta subliniază că "Unilever" are angajamente pe termen lung în Rusia şi va lua în calcul oportunităţile de achiziţii din ţară.
"Unilever" şi-a redus cu 45% profitul în primul trimestru din 2009, din cauza slăbirii cererii. Profitul net al companiei a ajuns la 731 milioane de euro (972 milioane de dolari), de la 1,34 miliarde euro în primul trimestru din 2008. Analiştii estimau mai mult: 789 milioane de euro. Vânzările companiei au scăzut cu 0,7%, la 9,5 miliarde euro. "Unilever" a avut rezultate bune pe pieţele emergente, unde vânzările au sporit cu 9,5%, şi în SUA, unde creşterea a fost de 3,8%.