UNIQA a raportat prime brute subscrise în valoare totală de 90,3 milioane euro, în primele nouă luni ale anului

F.D.
Bănci-Asigurări / 28 noiembrie 2023

Mihaela Stroia, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări de Viaţă

Mihaela Stroia, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări de Viaţă

La finalul celui de-al treilea trimestru din 2023, UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de Viaţă au raportat prime brute subscrise în valoare totală de 90,3 milioane euro conform evidenţelor statutare, cu 9% peste cele din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Astfel, UNIQA a continuat să îşi concentreze atenţia asupra nevoilor clienţilor, dezvoltându-şi activitatea pe segmentele de asigurări non-auto şi de viaţă, în acord cu direcţiile strategice asumate. Profitul statutar înainte de impozitare înregistrat de ambele companii UNIQA în primele 9 luni din 2023 este de 6 milioane euro.

Tot mai mulţi clienţi de asigurare din România aleg soluţiile de la UNIQA, atât datorită modului în care produsele acoperă nevoile acestora, cât şi calităţii serviciilor pe care compania le oferă. Astfel, la finalul celui de-ale treilea trimestru al acestui an, numărul clientilor UNIQA a fost cu peste 10% mai mare faţă de primele 9 luni din 2022. Dinamica cea mai relevantă a fost înregistrată în rândul clienţilor de asigurări pentru locuinţă, aceştia fiind cu 20% mai mulţi în portofoliul UNIQA, potrivit situaţiei de la finalul lunii septembrie 2023, comparativ cu primele 9 luni ale anului trecut.

Pe segmentul de asigurări non-auto, UNIQA a înregistrat un volum al vânzărilor de 44 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de cel raportat la finalul trimestrului al treilea din 2022.

UNIQA a continuat să îşi dezvolte portofoliul de asigurări pentru companii, păstrând în focus nevoile existente la nivelul activităţilor din mediul de business, susţinând continuitatea şi dezvoltarea afacerilor din România prin programe de asigurare specifice, în funcţie de varietatea domeniilor şi industriilor. Datorită acestei poziţionări, UNIQA a marcat creşteri semnificative, de două cifre procentuale, ale vânzărilor în zona asigurărilor tehnice (+36%), precum şi pe segmentul soluţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, unde avansul a fost de 16% în primele 9 luni din 2023, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior. De asemenea, asigurările de răspunderi, care deţin o pondere semnificativă în portofoliul de soluţii adresate companiilor, au generat un volum de vânzări în creştere de 9%, potrivit rezultatelor raportate de UNIQA la finalul trimestrului al treilea din acest an.

Dezvoltarea asigurărilor de tip affinity împreună cu partenerii reprezintă, de asemenea, o prioritate importantă pentru UNIQA, cu scopul de a oferi soluţii complete şi inovatoare la nivelul pieţei de asigurari in România. Compania susţine programele de energie regenerabilă şi răspunde actualelor nevoi, tot mai clar conturate atât pe segmentul marilor dezvoltatori, cât şi în rândul prosumatorilor domestici, punând la dispoziţia acestora soluţii de asigurare a sistemelor fotovoltaice. Astfel, UNIQA reafirmă angajamentul de a contribui la promovarea unui stil de viaţă sustenabil, pentru un viitor mai bun şi mai sigur.

Asigurările facultative de locuinţă au continuat să se dezvolte în portofoliul UNIQA, astfel încât nivelul vânzărilor pe acest segment, în primele 9 luni din 2023, a fost cu 24% peste cel de anul trecut, pentru acelaşi interval de referinţă.

La această dinamică au contribuit măsurile aplicate consecvent de companie pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor la achiziţia asigurărilor pentru locuinţă. Un exemplu relevant este accesul la semnătura electronică, care, pe de o parte, optimizează fluxul de vânzare si, pe de altă parte, încurajează un comportament bazat pe grija faţă de mediu.

Şi asigurările pentru călătorie au păstrat dinamica ascendentă, UNIQA raportând vânzări în creştere cu 28% pe acest segment, la finalul celui de-al treilea trimestru din 2023, comparativ cu intervalul similar din 2022. Alături de varietatea riscurilor acoperite de asigurarea de călătorie, modul facil în care poate fi achiziţionată, online, cu ajutorul consultantului digital ANA, sau din platforma digitală MyUNIQA, reflectă preocuparea UNIQA de a răspunde la nevoile clienţilor, păstrând în atenţie calitatea experienţei oferită acestora.

Portofoliul de asigurari de sănătate al UNIQA a continuat, de asemenea, să se dezvolte, obţinând un avans semnificativ în primele 9 luni din 2023, comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut. Compania oferă soluţii competitive de asigurari de sănătate individuale şi asigurari de sănătate pentru companii, aliniate cerinţelor din piaţă în ceea ce priveşte protecţia financiară în cazul evenimentelor neprevăzute care pot afecta sănătatea, pentru a contribui la o viaţă mai bună şi mai sigură.

"Suntem alături de clienţii noştri, asumându-ne rolul de partener responsabil şi activ în viaţa comunităţii din care facem parte. Continuăm să ne dezvoltăm activitatea, construind un parcurs stabil şi solid din punct de vedere financiar. Clienţii au încredere că soluţiile de protecţie oferite de UNIQA sunt cele potrivite pentru planurile pe care le au în viaţa de zi cu zi sau pentru bunăstarea şi continuitatea afacerilor pe care le dezvoltă. Iar acest lucru se vede în ritmul de creştere, peste nivelul pieţei, înregistrat de asigurările de locuinţă, cele de sănătate, precum şi de soluţiile dedicate întreprinderilor mici şi mijlocii. Rămânem atenţi la nevoile clienţilor noştri şi ale mediului din care facem parte şi dorim să contribuim la o viaţă mai bună, într-o societate mai bine protejată din punct de vedere financiar şi mai pregătită pentru viitor", a declarat Paul Cazacu, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări.

Pentru asigurările facultative CASCO, UNIQA vizează menţinerea standardului ridicat de servisare a clienţilor, dezvoltând un portofoliu a cărui calitate creşte în mod constant. Optimizarea fluxului de vânzare, cu ajutorul inspecţiei de risc digitale, reflectă angajamentul UNIQA de a dezvolta soluţii inovatoare pentru a îmbunătăţi continuu experienţa oferită clienţilor.

Volumul primelor brute subscrise de UNIQA din vânzarea asigurărilor de viaţă în primele 9 luni din 2023 s-a situat la nivelul de 26,2 milioane de euro, în creştere cu 14% faţă de cel înregistrat la finalul trimestrului trei din 2022. Acest avans a fost susţinut, în special, de vânzările asigurărilor de viaţă tradiţionale şi ale celor asociate produselor de creditare.

"Asigurările de viaţă reprezintă un act de responsabilitate din partea asiguratului, atât pentru protejarea sa, cât şi a familiei, în caz de evenimente neprevăzute. Suntem mândri de faptul că un număr tot mai mare de clienţi aleg asigurările de viaţă de la UNIQA, iar vânzarile pe acest segment au înregistrat creşteri peste media pieţei. Interesul arătat de clienţii noştri ne motivează să lucrăm constant pentru a contura cele mai bune soluţii, să diversificăm continuu produsele de asigurare şi să îmbunătăţim serviciile oferite, pentru a contribui la o viaţă mai bună pentru aceştia şi familiile lor", a precizat Mihaela Stroia, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări de Viaţă.

Aproape 90% dintre clienţii UNIQA raportează o daună prin consultantul digital ANA

Clienţii UNIQA aleg, în număr tot mai mare, serviciile simple şi rapide, oferite online de consultantul digital ANA, pentru notificarea şi soluţionarea daunelor. Astfel, în intervalul 1 ianuarie - 30 septembrie 2023, ANA a înregistrat aproape 43.000 de accesări, daunele fiind avizate în proporţie de 88% cu ajutorul acestei soluţii digitale inovatoare la nivelul pieţei asigurărilor din România. Totodată, clienţii UNIQA pot afla în timp real care este status-ul dosarelor de daună tot prin intermediul consultantului digital. Astfel, în prezent, 30% dintre clienţii care aleg să notifice daunele online accesează şi acest serviciu oferit de ANA.

De asemenea, prin intermediul ANA, clienţii pot transmite feedback despre toate aceste interacţiuni digitale cu UNIQA, iar evaluările lor contribuie la îmbunătăţirea continuă a serviciilor oferite de consultantul digital.

Ce spun clienţii despre experienţa lor alături de UNIQA

Scorul de satisfacţie general, obţinut de UNIQA pentru perioada ianuarie - septembrie 2023, în urma sondajelor derulate după fiecare interacţiune cu clienţii, este situat la nivelul de 4,6 din 5. Clienţii au apreciat experienţa oferită de UNIQA la cumpărarea poliţelor de asigurare cu un scor de 4,7 din 5, oferind o evaluare similară şi pentru interacţiunea la momentul reînnoirii poliţelor, precum şi pentru serviciile de daună.

Alături de aceste sondaje, UNIQA continuă să capteze vocea clienţilor prin intermediul consultantului digital ANA. Astfel, serviciile oferite de ANA au fost evaluate cu un scor de satisfacţie de 4,8 din 5 în primele 9 luni din 2023.

Experienţa tot mai bună de care clienţii se bucură alături de UNIQA este reflectată şi de numărul petiţiilor adresate companiei. În primele 9 luni din 2023, acesta s-a situat, în continuare, pe un trend descendent, UNIQA înregistrând, în total, 136 de reclamaţii, dintre care 131 unice si 5 conexe, în scădere cu 14% comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb