Unirea Shopping Center (SCDM) vrea să contracteze un credit bancar în valoare de cel mult 70 milioane de euro pentru investiţiile planificate în cele două centre comerciale pe care le deţine în Bucureşti şi Braşov, acţionarii urmând să discute în iunie accesarea împrumutului. Creditul va urma să fie eliberat în tranşe, în funcţie de etapele realizării programului de investiţii, potrivit datelor din convocator.
Pentru acest an, conform informaţiilor dintr-un raport al firmei, conducerea are în vedere crearea de legături de acces între zona comercială şi căile de circulaţie şi transport în comun (metrou, respectiv gară), în cadrul ambelor centre comerciale din Bucureşti şi Braşov. Un alt obiectiv îl reprezintă extinderea zonelor de distracţie (cinematograf, bowling, biliard, patinoar) din cadrul ambelor centre comerciale, atât pe zonele existente, cât şi pe zone adiacente sau nou create. Pentru realizarea acestor obiective, conducerea are în vedere şi achiziţia de terenuri suplimentare, potrivit raportului firme.
Totodată, un spaţiu de 1.200 de metri pătraţi de la parterul centrului din Bucureşti va fi reamenajat în vederea închirierii de branduri precum MAC, Wolford sau Tchibo. Compania poartă discuţii şi pentru aducerea unor noi mărci din cadrul grupului Inditex, din care fac parte Zara, Massimo Dutti, Bershka şi Pull&Bear. "La parterul corpului Central al clădirii din Bucureşti, se vor elibera circa 1.200 mp comerciali, prin relocarea magazinelor existente în prezent din această zonă în galeria de acces de la metrou", menţionează raportul. De asemenea, H&M urmează să înceapă amenajarea spaţiilor de la etajul 2, corp Splai, în vederea extinderii magazinului pentru colecţia de decoraţiuni pentru casă.